Blodhemn Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det jeg lurer på er om den amerikanske PC-versjonen av Final Fantasy XI kan spilles i Europa, nærmere bestemt Norge. Har ikke funnet konfirmasjon eller info ang. dette noe sted. Så jeg henvender meg til spillguruene her ved gamer.no *host* Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det skal gå fint å spille amerikanskversjon på en pc,det har ikke samme system som spill konsollene har,PAL og NTSC Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Nei, du har rett i det, men jeg har opplevd tidligere at de bare sperrer europeiske visa-kort så vi ikke får betalt.. Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Nei, du har rett i det, men jeg har opplevd tidligere at de bare sperrer europeiske visa-kort så vi ikke får betalt.. Jøss! Hvor har du opplevd det? Mvh. S. Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Øhm.. hvilket spill var nå det da.. AC2 tror jeg det var.. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 FF XI: Online (US) fungerer bare bra i Europa. Les denne tråden for nærmere opplysninger: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=166504 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå