Gå til innhold

Gigabyte Aorus x7 Pro - Desktop killer

henrikrox

Anbefalte innlegg

Tenkte å starte en tråd om nye gigabyte aorus x7 pro

Speccs:

• CPU: Core i7-4870HQ
  • Display: 17.3-inch 1080p IPS
  • RAM: Up to 8 GB DDR3L, 4 slots (max. 32 GB)
  • GPU: GTX 970M SLI
  • Storage: Quadruple-Storage System mSATA up to 512 GB 3 slots, 1x 2.5-inch SATA III
  • Connectivity: Killer LAN, 802.11ac, Bluetooth 4.0, 3x USB 3.0, 2x USB 2.0, HDMI, mini-Display Port, Surround port, d-sub, SD card reader, mic-in, SPDIF
  • Battery: Li-Ion 73.26 Whr
  • Dimensions: 428 x 305 x 22.9 mm
  • Weight: 3 kg

x71.jpg

geforce-gtx-970m-sli.jpg

Test her, må bruke google translate:

http://vr-zone.com/articles/aorus-17-gaming-laptop-x7-pro-geforce-gtx-970m-sli-review/82774.html

Virker å være jevn med gtx 980 (desktop) i fleste spill. Har 3 m-sata slots, og en vanlig 2.5" hdd slot. Så du kan ha 4ssder i denne :p
Ikke tilgjengelig i Norge enda. Men sendt mailer til de som har importert aorus x7 pro.

Denne skal jeg ha. For et beist.
Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel hvis man sammenligner priser med forrige

Aorus X7 har prisen ligget stabilt på under 18000 kr for noen år siden.

Så personlig vil jeg si prisen er veldig stiv, men kunne vurdert det om denne hadde hatt 4k ultra HD skjerm, USB 3.1 og Displayport 1.3 samt også 10 gigabit ethernet.

Lenke til kommentar

Vel hvis man sammenligner priser med forrige

Aorus X7 har prisen ligget stabilt på under 18000 kr for noen år siden.

Så personlig vil jeg si prisen er veldig stiv, men kunne vurdert det om denne hadde hatt 4k ultra HD skjerm, USB 3.1 og Displayport 1.3 samt også 10 gigabit ethernet.

Prisen vil ligge mellom 17 og 18. Og joda prisen er høy men da får man jo ekstrem ytelse og.

Den støtter og nvidia surround. 4k er for meg bortkasta på et så lite panel, og når uansett ikke GPUene vil klare å drive 4k i spill, så ser jeg lite poeng i det. Ihvertfall når Windows skaleringen er så bak mål.

Men vet det er veldig mange som er opptatt av et produkt må ha "det siste", men heller bra 1080p ips panel enn bortkasta 4k, som man ikke får brukt til spill.

Nå er jeg kanskje feil person å ha meninger om dette siden jeg allerede har denne

https://prisguiden.no/produkt/lg-34uc97-216824

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...