VargAamo Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Skal du ha høyeste oppløsning må du også ha den største pakken.KORTNYTT: 4K koster mer enn HD på Netflix Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hvis de klarer å levere rikelig med 4k innhold så ser jeg ingen grunn til at det skal være et problem med prisforskjellen alla en ostepølse. 7 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Utfordringen blir nok heller som Balli sier, hvor mye 4k-innhold tilgjengelig. Per idag er det vel ikke store biblioteket. Er uansett helt for at de øker prisene. 79-119 kr er uansett surrealistisk billig iforhold til fysisk format. Det vil jeg påstå selv om det er snakk om film-leie og ikke kjøp. 3 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Er vel enig pris ikke er største problemet, men hadde man klart å kjøpe kode på ebay til USA versjonen ville jeg heller foretrekket det for bedre innhold. Største problemet jeg vi si er at 4k ikke gir så veldig mye bedre bildekvalitet en full HD, det merker man også på youtube, vil si 4k filmer ofte lastes raskere en full HD filmer. Skulle man trengt 100 mbit båndbredde for å få best opplevelse ville nok filmene krevet mindre av prosessoren. Og gitt mindre buffringsproblemer så sant man har raskere internetlinjer. Lurer på når netflix 4k kommer til PC siden folk gidder vel ikke å kjøpe TV for å se netflix, hele greia er vel slik at folk dropper TV til fordel for steaming. Nå har jeg ikke prøvd netflix, men hvorfor kan ikke en del levrandører av filmleie fungere slik cdon gjør? Man kan laste ned hele filmen og spille av? Dermed spiller internethastigheten mindre på stabiliteten. Endret 14. oktober 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
Brahmeister Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Har null problemer med dette, det er såpass liten prisøkning som fører til at de som ikke vil ha 4k ikke får prishopp. YouTube har forøvrig helt elendig kvalitet med helt forferdelig komprimering på alt av videoer, så det er jo ikke akkurat noe man bør bruke som 4k referanse. 1 Lenke til kommentar
Mehm Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Er vel enig pris ikke er største problemet, men hadde man klart å kjøpe kode på ebay til USA versjonen ville jeg heller foretrekket det for bedre innhold. Største problemet jeg vi si er at 4k ikke gir så veldig mye bedre bildekvalitet en full HD, det merker man også på youtube, vil si 4k filmer ofte lastes raskere en full HD filmer. Skulle man trengt 100 mbit båndbredde for å få best opplevelse ville nok filmene krevet mindre av prosessoren. Og gitt mindre buffringsproblemer så sant man har raskere internetlinjer. Lurer på når netflix 4k kommer til PC siden folk gidder vel ikke å kjøpe TV for å se netflix, hele greia er vel slik at folk dropper TV til fordel for steaming. Nå har jeg ikke prøvd netflix, men hvorfor kan ikke en del levrandører av filmleie fungere slik cdon gjør? Man kan laste ned hele filmen og spille av? Dermed spiller internethastigheten mindre på stabiliteten. Det er vel heller slik at folk evt. dropper vanlig TV abbonementer/dyrere kanalpakker osv, til fordel for å streame på TV'n. Vil tro at også i fremtiden vil en betydelig mengde Netflix bli spilt av gjennom TV. Er jo mer behagelig å sitte i sofa'en foran TV'n fremfor å sitte på en PC stol. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Gi meg "alt" som kan skaffes i 4K i 4K så kan det være aktuelt. Lenke til kommentar
VonGrav Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Spm er om de klarer å levere dette Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Vi bør uansett være på Netflix sin side her, slik at vi ikke ender opp med at industrien skaper seg enda mer. Er faktisk greit å slippe turen på bukta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå