Arodem Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Men ikke før neste år.Assassin's Creed Rogue får en PC-utgave Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ubisoft, konsollport, 30 fps? Nei takk. 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ble selv faktisk meget glad for å høre denne nyheten. Er meget spent til å spille Assasins Creed: Unity, men Rouge fristet egentlig mer fordi jeg elsker virkelig å reise rundt på havet i Black Flag. Unity ser ut som det vil bli sentrert rundt en by og ikke havutforsking. Til sammenligning så skuffer det meg "littegrann". Omgivelsene i Rouge ser også utrolig spennende ut. Å reise med båt rundt arktiskte omgivelser ser bare helt nydelig ut. 1 Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ubisoft, konsollport, 30 fps? Nei takk. Du får nå alltid spille med 60 fps på pc om du sitter med en kraftig nok maskin, uansett om det er Ubisoft eller ikke. :/ Dårlig port er vist noe som blir klaget på uansett når et pc spill kommer virker det som. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ubisoft, konsollport, 30 fps? Nei takk. Du får nå alltid spille med 60 fps på pc om du sitter med en kraftig nok maskin, uansett om det er Ubisoft eller ikke. :/ Dårlig port er vist noe som blir klaget på uansett når et pc spill kommer virker det som. Problemet er nok at UBISOFT nå åpent har gått ut og sagt at dem kommer til å satse på 30 FPS.. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Har vel ikke vært no 30 fps lock på pc utgaver av ass creed før, tviler på at det blir det nå. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ikke no Desmond ikke noe AC. PS: console-port, I laughed. Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Kan ikke annet enn å juble for dette Var ganske irritert over at Rouge ikke skulle komme til PC. Blir gøy og endelig få bytte side og snikmyrde snikmordere Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ikke no Desmond ikke noe AC. PS: console-port, I laughed. Er glad at for at Desmond er byttet ut. Synes vi har spillt som ham og hans forfedre nok. 1 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Har vel ikke vært no 30 fps lock på pc utgaver av ass creed før, tviler på at det blir det nå. Tviler jeg også på. Satser på at det ikke blir noe fps limit heretter. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ikke no Desmond ikke noe AC. PS: console-port, I laughed. Det her er det teiteste jeg vet om. Desmond-delen av historiene er jo alltid det svakeste aspektet, og det har egentlig ikke gjort noe annet enn å holde historien tilbake. 2 Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Har vel ikke vært no 30 fps lock på pc utgaver av ass creed før, tviler på at det blir det nå. Det var vel lock på 60 fps på black flag, kjedelig nok det... Lenke til kommentar
Puro Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Ikke no Desmond ikke noe AC. PS: console-port, I laughed. Det her er det teiteste jeg vet om. Desmond-delen av historiene er jo alltid det svakeste aspektet, og det har egentlig ikke gjort noe annet enn å holde historien tilbake. Jeg kan lyve og si det samme som deg, "det her er det teiteste jeg vet om", men jeg vil ikke være en løgner, både du og jeg vet at du har hørt teitere ting i livet, sikkert noe med religion og greier. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Har vel ikke vært no 30 fps lock på pc utgaver av ass creed før, tviler på at det blir det nå. Men men, 30 fps gir jo "den beste opplevelsen". AtW Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Har vel ikke vært no 30 fps lock på pc utgaver av ass creed før, tviler på at det blir det nå. Men men, 30 fps gir jo "den beste opplevelsen". AtW Ah det glemte jeg. Får håpe de låser den så jeg får best mulig opplevelse! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Snikmordere som ikke ser en dritt av det som skjer rundt seg for å se kule ut ..... 1 Lenke til kommentar
Gother-Bit Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Snikmordere som ikke ser en dritt av det som skjer rundt seg for å se kule ut ..... Ha ha, ja :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå