Bjørn Rossland Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 -- ANOTHER RAINY DAY -- Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Her har du foreviget en nesten absurd situasjon, dog oppe for tolkninger....modellens brune kropp mot den kalde, instutisjonsaktige blåfarge gjør kontrastene store. Lys, skygge, dybde, format og modellens plassering vitner om din profesjonalitet som fotograf...well done! mvh Ulv 1 Lenke til kommentar
nutini Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hei Bjørn. Spennende i blått og brunt. Kontrastfullt og vellykket. Arvid. 1 Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Nok et meget bra bilde komponert oppe på Harastølen(?) - et av dine bedre etter min vurdering.Det er en nesten umulig oppgave å finne "nøkkelen" til dette bildet - heldigvis vil jeg si. Men i mine øyne oser det av samtidsaspekter og symbolikk satt in i en kontekst med forfall. Den nakne, øyelidende og behandlede kvinnen som skotter mot lyset. Paraplyen som kanskje symboliserer en form for en beskyttende mekanisme...... Her er mange persepsjons ståsteder.En annen ting som jeg merker meg, er den nesten perfekte bruk av komplementære farger mellom modell og bygningen. Inverterer man bildet, så ser man dette helt klart. Dette skaper et element av harmoni i kontrast med resten av scenen.Vellykket og kreativt utført Bjørn mvhJan Endret 15. oktober 2014 av Jan Høydal 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg