Theo343 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Planetary Annihilation - Titans Ashes of singularity Spilt i julen som avslapning. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Tharsis: Sci-fi turbasert terningspill som nytes best i selskap med noen aktive hjerneceller. Brutalt vanskelig, men veldig gøy til tross for at man sjelden vinner. Sjakk med terninger og konsekvenser. Lenke til kommentar
Radar Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Dette er faktisk en høyst reel problemstilling! Min kaffe blir alltid kald når jeg gamer.. Derfor takker jeg for en fin liste! Selv om jeg ikke spiller det mye selv kan Blood Bowl-spillene spilles med en hånd. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Kona kjøpte termokopp til meg. Den er fast innventar når jeg spiller. Endret 21. januar 2016 av OlaHaldor 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Anbefaler rollespillet Pillars of Eternity! Perfekt da man kan pause i beste baldurs gate- stil. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Gamebiz 2(gratis) og 3 Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 http://www.agame.com/game/amigo-pancho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå