Zork Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Jepp! Kjøpte pakken for 162.99 NOK. Var inne og sjekket på nettbanken til og med Det høres jo lovende ut - det må jo nesten være en feil, men det er jo lov å prøve ihvertfall da Ser prisen i USD er 175 og i EUR 134 så med det vanlige ekstra påslaget de har når de skal regne om til NOK, så ser det vel ut som de har glemt å flytte kommaet ett hakk til høyre akkurat her. Endret 15. desember 2015 av Zork Lenke til kommentar
Continum Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Vel, jeg har hvertfall kjøpt og betalt 162.99 NOK Lenke til kommentar
blinc Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Banished Caesaria (remake av Caesar 3) Noen som vet om noe spill som ligner på gamle sim-tower? Endret 15. desember 2015 av blinc Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Jepp! Kjøpte pakken for 162.99 NOK. Var inne og sjekket på nettbanken til og med Det høres jo lovende ut - det må jo nesten være en feil, men det er jo lov å prøve ihvertfall da Ser prisen i USD er 175 og i EUR 134 så med det vanlige ekstra påslaget de har når de skal regne om til NOK, så ser det vel ut som de har glemt å flytte kommaet ett hakk til høyre akkurat her. Jeg og har kjøpt og kun betalt 162,99 NOK. Veldig fornøyd Endret 15. desember 2015 av DagErlend Lenke til kommentar
Enkas Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 (endret) Hva i all verden betyr "forstanden meter" og " lovecraftian redsler"? Forstanden meter, det viser hvor psykisk stabil helten er. Og lovecraftian redsler, er monstre, likner de som er skrevet av H.P. Lovecraft. Groteske skapninger.. Beklager, min norsk er ikke veldig bra, fordi jeg bare lære. Endret 16. desember 2015 av Enkas 1 Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Heroes of Might and Magic III og V - turbasert strategi, fantastisk musikk, alltid god stemning Age of Wonders: Shadow Magic - blanding mellom Civ og HoMM, har hørt mye bra om det nye Age of Wonders III også. Battle Worlds: Kronos - finansiert gjennom kickstarter, klassisk turbasert taktikk med ny grafikk Age of Empires II (HD) - selges for 30 kr på steam salg innimellom. For å kombineres med kaffe bør pauseknappen (F3) brukes flittig når man spiller mot AI Lenke til kommentar
smlXL Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Flott tråd!Jeg liker å slappe av med BeamNG eller Rigs of Rods, men jeg er litt rar...Og takk for Telltale collection tipset! Mange timer foran meg med dette i juleferien :-D Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Hadde vært kjekt om tråden resulterte i at førsteposten genererte en liste Lenke til kommentar
Continum Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 Hadde vært kjekt om tråden resulterte i at førsteposten genererte en liste Det kan la seg gjøre! Skal sette det opp litt senere i dag. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 Førsteposten oppdatert. Lenke til kommentar
Kipman2000 Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 · Euro Track Simulator 2 – anbefalt av soleis og Kipman2000 · Euro Truck – anbefalt av lardvader Tipper disse er det samme spillet (Euro Truck Simulator 2) Lenke til kommentar
Continum Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 · Euro Track Simulator 2 – anbefalt av soleis og Kipman2000 · Euro Truck – anbefalt av lardvader Tipper disse er det samme spillet (Euro Truck Simulator 2) Liten skrivefeil der ja, takk! Lenke til kommentar
Zork Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Jepp! Kjøpte pakken for 162.99 NOK. Var inne og sjekket på nettbanken til og med Det høres jo lovende ut - det må jo nesten være en feil, men det er jo lov å prøve ihvertfall da Ser prisen i USD er 175 og i EUR 134 så med det vanlige ekstra påslaget de har når de skal regne om til NOK, så ser det vel ut som de har glemt å flytte kommaet ett hakk til høyre akkurat her. Jeg og har kjøpt og kun betalt 162,99 NOK. Veldig fornøyd Skaffet meg det til den prisen i går jeg også heldigvis - ser ut som det var i grevens tid: Mangslags tusen takk til LarZen for tipset! Lenke til kommentar
Continum Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 La merke til det jeg også. For et kupp vi har gjort Lenke til kommentar
Kipman2000 Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Heh kjøpte det jeg også for 162,99 kr. Noen hos steam som har tasta feil? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Rart de lar dere beholde kjøpet Alle andre butikker ville kommet med en "pga. en teknisk feil" Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Stussa litt over at det var så voldsomt billig....bra dere fikk kjøpt før Steam ble obs på det da Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 (endret) Andre spill, vet ikke om de er nevnt: - Brothers - A tale of two sons - Besiege - Child of Light - Game Dev Tycoon - Prison Arcitecht - The Long Dark - Ori and the Blind Forest - Limbo - Trine 2 - Shelter 2 - The Vanishing of Ethan Carter - Alle telltale spill (som nevnt allerede) - Windward - Bastion - Bucaneer - the pursuit of infamy - Dear Esther, Insomnia etc. - Defense Grid - The Awakenin - From Dust - Machinarium - Railroad Tycoon (alle) - Terraria - Minecraft - Tropico (alle) - Hearts of iron (alle) - Never Alone Noen fra eget bibliotek. Endret 16. desember 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå