Deadringer Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Dere kan legge til "Papers, Please" til denne lista Stemmer, det er jo et veldig avslappende spill. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Minecraft, Civ5, Spintires, Euro Truck, samtlige spill fra Telltales, Jagged Alliance, TerraTech.... Lenke til kommentar
iFlame Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg hadde en søndagsgreie med Life is Strange. Sove ekstra lenge, stå opp etterhvert, subbe rundt i tøfler og morgenkåpe, sette på kaffen og smøre en sandwich. Deretter bære det med seg, sette seg til rette i godstolen foran TVen og fyre i gang spillet. Det passet utrolig bra for min del. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Clockwork Empires, town sim, alt går veldig tregt og ingen spole knapp. Men selv om det er tregt er det også morsomt, ellers er spill som FTL: faster then light også ganske fun, du kan pause hele tiden. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Hearthstone er ikke nevnt enda, legger til det her også. Krever ikke en rå pc. Behagelig spill Edit: Det var allerede nevnt, begynner å bli gammel. Endret 14. desember 2015 av Mammakamelen Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Sjekk ut Scruffs og Scruffs 2! Billige og knallgode spill.. De kan du sippe kaffe til, de Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Hearthstone er ikke nevnt enda, legger til det her også. Krever ikke en rå pc. Behagelig spill Jo det er nevnt, i første side. 1 Lenke til kommentar
Kmatis93 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Liker du kald-kaffe!? Counter Strike: Global Offence, competitive matchmaking! 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Mitt goto spill når jeg bare skal slappe må være Kerbal Space Program. Det er det spillet jeg nesten alltid ender opp med om jeg nettopp har brukt 5 min på å stirre tomt på spillelisten uten å bestemme meg... 1 Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Heroes of might & magic (Jeg liker 4'ern) Civilization (4'ern her også) Europa universalis 4, crusader kings 2 og hearts of iron 3 Anno 1404 Cities skyline Mount & Blade warband Total War (Attila eller Shogun 2 i moderne tid) FTL: Faster than light Edit: Brillefin tråd Endret 15. desember 2015 av Axefjord Lenke til kommentar
Kipman2000 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Euro Truck Simulator 2 og Crusader Kings 2 er mine to "kaffe-favoritter" (FM-serien passer også flott til en kaffe!) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Da vil jeg varmt anbefale Telltale Games Collection som er på tilbud nå på Steam til 162kr. Normal pris 2300kr! Ekstremt mye "sippe kaffe" spill og noe av det beste i sjangeren til en utrolig pris. Endret 15. desember 2015 av LarZen 7 Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Da vil jeg varmt anbefale Telltale Games Collection som er på tilbud nå på Steam til 162kr. Normal pris 2300kr! Ekstremt mye "sippe kaffe" spill og noe av det beste i sjangeren til en utrolig pris. Det der er sinnsykt masse underholdning for pengene. Den skal jeg ha når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Sett på Kaffetrakteren, spinn opp en god LP plate med litt rolig god-musikk, skru ned lyden litt på PCen og fyr opp Command & Conquer. Min personlige favorit til dette formålet er Generals For å gjøre det ekstra smooth, skru ned vanskelighets graden til easy eller normal og lek deg med fi og bygg opp en massiv base i skirmish mode Endret 15. desember 2015 av Stampy 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Endless Legend, Crusader Kings II og Thea: The Awakening. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Da vil jeg varmt anbefale Telltale Games Collection som er på tilbud nå på Steam til 162kr. Normal pris 2300kr! Ekstremt mye "sippe kaffe" spill og noe av det beste i sjangeren til en utrolig pris. Det der er sinnsykt masse underholdning for pengene. Den skal jeg ha når jeg kommer hjem fra jobb. Støttes. Har utrolig sansen for Telltale sine spill! Lenke til kommentar
Zork Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Da vil jeg varmt anbefale Telltale Games Collection som er på tilbud nå på Steam til 162kr. Normal pris 2300kr! Ekstremt mye "sippe kaffe" spill og noe av det beste i sjangeren til en utrolig pris. Helt utrolig pris, om den stemmer. Er det noen som faktisk har fått bestilt til den prisen? (er ikke hjemme og kan teste). Ser ut til å være helt andre priser på denne på om en sjekker USD/EUR-priser, så jeg mistenker at dette må være en feil om ikke Steam/Telltale har bestemt seg for å gi Norge en tidlig julegave? Endret 15. desember 2015 av Zork Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Har brukt utallige timer på FreeCol. FreeCol er en open source remake/revamp av originale Colonization. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Da vil jeg varmt anbefale Telltale Games Collection som er på tilbud nå på Steam til 162kr. Normal pris 2300kr! Ekstremt mye "sippe kaffe" spill og noe av det beste i sjangeren til en utrolig pris. Helt utrolig pris, om den stemmer. Er det noen som faktisk har fått bestilt til den prisen? (er ikke hjemme og kan teste). Ser ut til å være helt andre priser på denne på om en sjekker USD/EUR-priser, så jeg mistenker at dette må være en feil om ikke Steam/Telltale har bestemt seg for å gi Norge en tidlig julegave? Jepp! Kjøpte pakken for 162.99 NOK. Var inne og sjekket på nettbanken til og med Endret 15. desember 2015 av Continum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå