Zahl Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Spiller Divinity: Original Sin om dagen og funker bra som kaffespill for meg. Lenke til kommentar
funchenstein Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Jeg leter etter spill som du kan sette deg ned med etter en stressende skoledag, ta deg e kaffekopp til og bare slappe av med. Spill som du ikke trenger å ha alle sanser og reflekser klare for å spille. Et eksempel på et slik spill er Football Manager serien. Hvis du har et forslag som du tror jeg kan sippe kaffen min til, fyr løs! Liker du brettspill? Liker du axis and allies? Last ned "triple a"-programmet og kos deg med alle variantene av brettspillet. Kan spilles både mot computer og mennesker. Jeg liker å slappe av mot AI, gjerne med en kaffekopp Takk! Akkurat et sånt tips jeg har ventet på Du vet vel ikke om noe tilsvarende, bare med Risk? Utenom det åpenbare Risk II som er hundreogførtitusenårgammelt. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Takk! Akkurat et sånt tips jeg har ventet på Du vet vel ikke om noe tilsvarende, bare med Risk? Utenom det åpenbare Risk II som er hundreogførtitusenårgammelt. Vet ikke om noe tilsvarende for Risk, dessverre. Et kjapt google-søk ga meg denne siden. Skal uansett være mulig å finne Risk-spill som man kan laste ned. 1 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Jeg bumper denne i håp om flere anbefalinger. Helst spill som kjører greit med HD4000 siden jeg kun bruker bærbar pc for tiden. Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Må bare få sagt at Civ5 + koffein høres ut som en oppskrift på døgnet rundt spilling for meg! 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 "Jones in the fast lane". Finnes ikke bedre kaffe-sippe-spill! Jeg tuller ikke, det er faktisk morsomt! 5 Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 The Great Permutator Lenke til kommentar
Vaggi Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Kommer vel ikkje utenom Kerbal Space Program når eg skal nye kaffekoppen min. Er ett simuleringsspill der en skal drive ett romprogram. Anbefales på det sterkeste!! 1 Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Det er vel ingen som slår EvE Online. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Noen multiplayer spill der man ikke skyter hverandre, men er mer kos? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Gode, gamle - og fortsatt like fint - Settlers 3 og 4. Disse har multiplayer. Fint og rolig tempo, sjarmerende grafikk. Settlers 7 er også fin, og nærmest den gamle stilen av de nyere settlers spillene. Fungerer også i multiplayer. Man kan spille helt uten krigføring. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Når jeg tenker på "sippe kaffe-spill" så ser jeg for meg at man har kun en hånd på kontrollene f.eks kun mus og ikke tastatur/kontroller. Gjerne liggende på sofaen foran en HTPC koblet opp mot TV'n.Da vil jeg trekke fram avslappende spill som Anno-serien, Kerbal med MechJeb (nevnt tidligere), turbasert strategi (King's Bounty, Civ, Eador) 1 Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Anno 2070. Kan fort gå i gjennom noen kanner hvis du først begynner! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Monkey Island serien, nr 3 og 5 er mine favoritter. Der har du skikkelig feel good pek og klikk spill med god humor og koselig grafikk http://youtu.be/BI8MMAurIZ8?list=PL3DAE470593D00010 1 Lenke til kommentar
MigeMaur Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Spiller Syberia for tiden. Koselig pek-og-klikk eventyrspill i flotte omgivelser. Krever mye tenking til tider, men det er der kaffekoppen kommer inn i bildet ;-) 1 Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Kan anbefale browser spill airlinesim.For dem som liker å styre sin egen fly selskap i realistiske omgivelser.Vanskelig spill og tar litt tid å sette seg i alt men er veldig gøy.Koster ikke så mye heller.En uke er gratis for dem som vil prøve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Prison architect. Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Dere kan legge til "Papers, Please" til denne lista 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå