Twinflower Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Tror det er noen hos Aftenposten som ikke har lest seg helt opp på hva en svindler gjør. De kan nemlig selge hva som helst billigere enn det andre kan, og tjene penger på det. Hvis det ikke er noen som har kjøpt, betalt og fått dette produktet om de "noen uker" som det er snakk om, er det ikke skeptikerne det er noe feil med. Det jeg stusser er hvordan han kan tro at han skal selge og tjene seg rik på noe som er så lett å etterprøve. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Det jeg stusser er hvordan han kan tro at han skal selge og tjene seg rik på noe som er så lett å etterprøve. Welcome to the Post-Factual Era. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Saken er jo at han nå har fungerende "reaktorer" oppe og går og har begynt med utplassering av disse. Så får vi se om det er batterier inne i den eller om d faktisk gjør jobben sin, men mye kan tyde på det siste spesielt når forskere nå begynner å si at wow hva skjer her, noe fungerer... Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Saken er jo at han nå har fungerende "reaktorer" oppe og går og har begynt med utplassering av disse. Så får vi se om det er batterier inne i den eller om d faktisk gjør jobben sin, men mye kan tyde på det siste spesielt når forskere nå begynner å si at wow hva skjer her, noe fungerer... Ikke så veldig nytt. Hvis du leser denne artikkelen, står det at han hadde det i 2011, og kunder også, men... At han også nektet andre å eksperimentere med E-Cat, og kun ville demonstrere reaktoren selv under omstendigheter han selv kontrollerte, hjalp neppe på. For alt vi vet er den boksen et stort batteri. Og det er altså et aldeles selv-selgende produkt hvis han virkelig hadde hatt det, men det har ikke kommet noen vei på 8 år. Unntatt noen ganger til og fra rettssaler, ser det ut til. Han har et riktig talent - i følge en av nettsidene om ham har han bare blitt dømt 5 ganger på noe sånn som 56 forsøk. Nå er det riktig nok utdatert info. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 (endret) Kan du være litt mer presis på hva han har blitt dømt for? Leste meg litt opp på ham, mye jeg ikke husket ( går på Kjemioterapi for topplokket ) men sannsynligheten for at dette er ren svindel er nok godt over 80% . Endret 5. februar 2019 av Malvado Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Kan du være litt mer presis på hva han har blitt dømt for? Leste meg litt opp på ham, mye jeg ikke husket ( går på Kjemioterapi for topplokket ) men sannsynligheten for at dette er ren svindel er nok godt over 80% . Dessverre har jeg ikke noen god kilde. Han var vel i fengsel fordi han oppfant en mystisk maskin som gjorde at giftig avfall magisk ble om til skjult, nedgravd giftig avfall, og så var det noe gullsmugling. Men mulig at han i ettertid fikk begge disse opphevet. Og hva de andre er aner jeg ikke. Tallene 5 og 56 fant jeg på ingandrearossi.net. Som ikke kan framheves som en objektiv kilde, antar jeg. Siden jeg ikke har noen gode kilder så vil jeg helst mene noe om det faktum at hadde han hatt det han påsto han hadde i den første mystiske giftig-avfall-til-gratis-energi-maskinen, hadde han hatt det han påsto han hadde i den andre gratis-energi-maskinen i 2011, og hadde han hatt det han påstår i 2019, så hadde vi ikke hatt denne diskusjonen nå. Igjen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå