mobilen.no Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Selskapet som skulle produsere superglass til iPhone ber om å få heve kontrakten.Gir opp å lage safirglass til iPhone Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hehe, GTAT - ATGT, gikk litt fort i svingene her? Men da kan man vel anta at disse ikke vil produsere glasset til Apple Watch heller da? 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Det er vel ikke veldig rart at de vil ut av kontrakten, når de ikke lager glass til iPhone 6 og ikke kan selge til noen andre så har de vel ikke akkurat mye inntektsgrunnlag igjen. Endret 14. oktober 2014 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 når de ikke lager glass til iPhone 6 og ikke kan selge til noen andre så har de vel ikke akkurat mye inntektsgrunnlag igjen.Det virker merkelig at noen i det hele tatt inngår en slik kontrakt. Her håper jeg det er en del elementer vi ikke får opplyst. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 når de ikke lager glass til iPhone 6 og ikke kan selge til noen andre så har de vel ikke akkurat mye inntektsgrunnlag igjen.Det virker merkelig at noen i det hele tatt inngår en slik kontrakt. Her håper jeg det er en del elementer vi ikke får opplyst. Kan tenke meg at de kanskje var lurt til å tro det var garantert payday. De hadde sikkert tjent ganske godt hvis de faktisk laget skjermene. Men ville nok hatt en garanti fra dem at det faktisk skjedde før jeg inngikk en kontrakt som det. Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 når de ikke lager glass til iPhone 6 og ikke kan selge til noen andre så har de vel ikke akkurat mye inntektsgrunnlag igjen.Det virker merkelig at noen i det hele tatt inngår en slik kontrakt. Her håper jeg det er en del elementer vi ikke får opplyst. Kan tenke meg at de kanskje var lurt til å tro det var garantert payday. De hadde sikkert tjent ganske godt hvis de faktisk laget skjermene. Men ville nok hatt en garanti fra dem at det faktisk skjedde før jeg inngikk en kontrakt som det. kan vel også tenkes at det ikke lar seg gjøre å produsere dem til den prisen de har avtalt med apple.. regner med apple har presset leverandøren til det ytterste 1 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Hele saken stinker: http://www.patentlyapple.com/patently-apple/2014/10/gtats-coo-sold-stock-at-initial-signs-of-plant-troubles.html Kan det være at de bevisst lovet mer enn de kunne holde fordi de øynet lettjente penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg