Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva vil hun egentlig?..

Anbefalte innlegg

Møtte ei 21 år gammel jente på chat inatt. Vi fant ut at vi hadde nesten identisk bakrunn og tanker om ting. Hun var arbeidsledig, jeg var arbeidsledig, vi begge hadde en bakrunn med mobbing og vi begge sliter/slet med depresjon. Vi var veldig lik på flere områder sånn ellers også.. Hun virket veldig støttende og sa at vi kunne finne på noe om jeg hadde lyst. Hun sa hun kunne komme på besøk til meg i morgen/idag, eller at jeg kom på besøk til henne. Hun har sagt at hun nesten ikke har venner, og er veldig mye alene siden forloveden hennes jobber borte mye.

Etter å ha pratet på chatten en stund spurte hun om jeg hadde Skype/Facebook. Ga henne skypen min og vi fortsatte å prate der...

Etter å ha pratet om livene våre og vanskelige ting i ca 30 minutt på skype så sitter jeg igjen med en følelse på at hun enten er VELDIG sosial/selskapssjuk eller så vil hun pule.

Grunnen til at jeg sier dette er fordi hun iløpet av vår chat og skypesamtale spurte/hintet hele 5 ganger om vi skulle møtes eller finne på noe. Når jeg viste henne bilde av meg skrev hun "aww <3 <3 pen du er <3"

På slutten av samtalen sa jeg at jeg skulle legge meg og vi kunne prates i morgen. Så skriver hun: "Håper vi kan møtes snart da. :) Sov godt og drøm søtt <3 :* "

Jeg er rimelig forvirret, for jeg gikk å snoket på facebook-profilen hennes og der står det at hun er forlovet med en fyr som hun har vært sammen med i 1,5 år.

Hva ER hun egentlig interessert i her? Hun var så pågående og ville så intenst møte meg at det nesten var litt skummelt. Det kan være at hun bare vil være venner og vise sin støtte siden jeg var litt nedfor/deppa, men når hun tilbyr seg å komme til en fremmed persons hus etter kun å ha snakket 1 time på chat, så begynner jeg å undre. Det er også litt spesielt at hun bruker masse hjerter og kyssetegn når hun er forlovet med en annen fyr.

Noen jenter her som kan fortelle meg what the fuck is going on? Vil hun bare ha en ny venn eller vil hun ha et knull siden typen er borte på jobb hele tiden? :p

- Forvirret gutt 23

Anonymous poster hash: ac600...711
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt tips er at hun er så desperat ensom at hun har mistet vurderingsevnen.

Folk som er i forpliktende forhold, pleier jo være så oppegående at de skjuler det når de skal treffe andre.

Er vel relativt sjelden at hun treffer på andre som har nøyaktig samme bakgrunn på chatten, og hun har derfor hurtig blitt intenst opptatt av deg.

(En annen mulighet er at hun lyver på seg denne bakgrunnen for å kunne score poeng hos deg, men det er vel kanskje ikke så sannsynlig.)

Skal du møte henne, sørg iallfall for at det er på et offentlig sted, som en kafe midt på dagen i en tett befolket gate.

Nå vet du faktisk allerede navnet på forloveden, og kanskje noen burde tipse ham om at han jobber for mye borte?

Kan virke som hun er ute etter både et forhold på si, og et nært kameratskap. Og det høres ut som det ville være veldig vanskelig for deg å kutte henne ut etterpå. En annen mulighet er at hun hadde drukket, og derfor mistet fatningen. Vanskelig å si.

Lenke til kommentar

TS her.

Kan jo komme med en oppdatering om det er noen som er interessert i å vite....:

Jeg har pratet med henne over skype og cam. Hun er rett og slett bare veldig ensom. Typen har bedt henne om å finne seg venner og være mer sosial fordi hun sitter så mye inne.

Hun skriver på en slags måte som man normalt ville skrevet til kjæresten sin, men tror ikke hun legger noe mer i hjertene og kyssene enn at hun vil veldig gjerne være vennen min. Hun har spøkt litt med at jeg må være kosebamsen hennes som hun kan prate om alt med og se film med..

Hun har også sagt at hun er ei guttejente og liker seg best sammen med gutter istedet for jenter..

Tror ikke hun er direkte interessert i meg på en seksuell måte eller noe sånt, så da fikk man ei oppklaring i dette. :)

Anonymous poster hash: ac600...711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...