Gå til innhold

Fjelltur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et, i utgangspunktet fint fotografi som i mine øyne delvis ødelegges av den skeive horisonten....det kan også hentes en del i etterbehandlingen her, bl. a ved å bruke Shadow/Highlight i PS for å hente mer i de gjengrodde delene i forgrunnen, og få mer "touch" i hele bildet samt fremheve stjernehimmelen bedre, dog uten å miste det nattlige...

mvh Ulv

Lenke til kommentar

Et, i utgangspunktet fint fotografi som i mine øyne delvis ødelegges av den skeive horisonten....det kan også hentes en del i etterbehandlingen her, bl. a ved å bruke Shadow/Highlight i PS for å hente mer i de gjengrodde delene i forgrunnen, og få mer "touch" i hele bildet samt fremheve stjernehimmelen bedre, dog uten å miste det nattlige...

mvh Ulv

Hei, og takk for tilbakemelding.

Skjeiv horisont er utilgivelig. Særlig når man har vært inne å beskjert uten å legge merke til det :-)

Ellers får det vel stort sett være som det er.

Har/bruker ikke PS. Ei heller en "proff" skjerm å jobbe på.

Justerer litt i DPP når jeg føler for det. Og jeg vet ikke om det er særlig mye å hente i stjernehimmelen,da lyset domineres av en nesten full måne.

Synes bildet speiler lyset og stemningen som var da det ble tatt. Og det er jo først og fremst det jeg er ute etter.

Legger til en litt lysere versjon 2 med forhåpenligvis rett horisont :-)

Og igjen.Takk for tilbakemelding. Setter alltid pris på det :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...