Sir3n Skrevet 13. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Får bare svart skjerm med en "_" som blinker og b2 i nedre hjørne etter bytte av skjermkort 570 -> 970 Gamle kortet fungerer som normalt, innebygd grafikk fungerer når gpu er tatt ut men ingenting skjer så lenge ny kortet er koblet til. Alle kontakter sitter godt, gammel driver er slettet og har prøvd det andre PCIe sporet. Noen med råd? Skal prøve kortet i en annen pc så fort jeg får sjansen.. Corsair 850w PSU MSI Z68A-GD65 G3 hovedkort Corsair vengeance 16gb ram Legger til at ny kortet starter opp og vifter spinner og den kommer ikke seg til bios engang. 970 kortet fungerer fint i brosjan sin pc etter en driveroppdatering.. 670 kortet til brosjan fungerer heilt greit i mitt oppsett Har og prøvd og slettet gamle drivere og restfiler ved hjelp av ccleaner for fresh install men ingen forandring Endret 14. oktober 2014 av Sir3n Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 14. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2014 Du har siste BIOS versjon som er 25.8? Kommer du ikke inn i BIOS, vil det ikke hjelpe med driver oppdatering da driveren ikke er i bruk før Windows har lastet den inn. 1 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 14. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2014 Er det en slik dual bios på disse skjermkortene? Prøv å til den andre. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Hadde litt nattelesning på sengen når jeg la meg og da kom jeg på det der angående bios versjon, skal flashe til 25,8 nå så kommer jeg tilbake med oppdateringEdit: problemet var bios versjon ja, etter flashing så fungerer det som det skal, bare geforce experience skjerpe seg så Endret 14. oktober 2014 av Sir3n Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 14. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2014 Flott det ordnet seg. Når det gjelder Geforce Experience så bruker jeg ikke det, det programmet er ikke mye å rope hurra for, men det er min mening da. Rotet bare til spillene mine, så jeg fjernet det og har ikke brukt det på flere måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå