Firkantbar Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg har kjøpt en ny datamaskin i høst som henger seg når jeg spiller blant annet League of Legends (spillvalget er ikke problemet her, så ingen vits å drøfte det). Etter at det har fryst en stund får jeg bluescreen.Jeg kjører Windows 8.1, og dette er de to forskjellige feilmeldingene (nivå: advarsel) jeg får opp i hendelseslisten jeg kan tenke meg kan gjelde: Skjermdriver nvlddmkm sluttet å svare, og er blitt gjenopprettet. (Kilde: Display) The driver \Driver\WUDFRd failed to load for the device ACPI\ENE0110\5&2819f5f2&0. (Kilde: Kernel-PnP) Vennligst si at det finnes en quickfix annet enn å kassere datamaskinen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Har du gammel driver? http://www.nvidia.com/Download/Scan.aspx?lang=en-us 1 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Det så ut til å funke! Rart at Nvidia sine nettsider skal klare å finne en nyere driver enn programvareoppdateringen til selve programmet, men så langt ser det ut til å funke. Tusen takk! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 Såååeee. Det fungerte tydeligvis ikke! Noen flere forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå