fedja Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har just kjøpt en ABit Siluro OTES FX5600 256 ddr skjermkort og alt fungerte oki utenom en ting.. Jeg får ikke til clone mode i nview. Den tillater lissom ikke det.. Står bare singel display og så kan jeg velge mellom enten CRT skjermen min eller TV1. Kabler og alt er riktig ettersom dette fungerte med min gamle Geforce 4 Ti4200 64 MB kort... Har prøvd med flere forskjellige drivere. De som kom med og de som jeg lasta ned fra nvida.com både 45.23 og 52.16 drivere. Men clone mode er bare grått lissom . Kan ikke velge det.. Noen som har samme problem ? eller en evt løsning? hva kan være grunnen til dette ? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 tror du m[ legge inn kontrollpanel ogs[,pr;v det. Lenke til kommentar
fedja Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 tror du m[ legge inn kontrollpanel ogs[,pr;v det. Hva mener du med det? åssen kontroll panel ? Det kommer jo opp en sånn dere GeFoece FX tab i display Properties hvis du trykker deg inn på advanced. men der er clone moden og span mode(horizontal utvidelse eller vertikal utvidelse) er grått. sånn at du ikke kan velge. Står bare Standard(DUAL VIEW) og det er det,, Åssen kan jeg skru av dual view. tror det er det som gjør det. Noen forslag ?? Trenger hjelp sårt her ass ;,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå