Moskus Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Jeg har et en liten webside som reduserer en del tusen linjer til en liten oppsummering. Oppsummeringen er på noen få linjer og presenteres i et par tabeller og et par grafer. Siden jeg absolutt ikke er noen programmerer, så har jeg hele tiden trodd at det er mine databasekunnskaper som har vært begrensningen, og har derfor prøvd å optimalisert så mye som jeg er i stand til (jeg bruker Linq for det det er verdt!). Til slutt er det bare 40-50 linjer som overføres. Omtrent ingenting. Men siden er fremdeles jævlig treig! Det tar fort 40-50 sekunder til siden vises. Etter mange debug-statements (all data blir overfør når det skal, og det skjer leeenge før Render) og Trace (der lærte jeg noe nytt), får jeg dette: Hva i all verden kan være årsaken til slike loading tider? ... og det er IKKE chart'ene som er problemet. Jeg kommenterte dem ut (og all tilhørende kode) og like treigt er det. Tiden blir den samme uansett. Endret 13. oktober 2014 av Moskus Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Klin umulig å si noe fornuftig om uten noe kode... Endret 16. oktober 2014 av MailMan13 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Det viste seg at det er to feil. 1. Jeg var idiot, og 2. databasen hadde noe feil med indekseringen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå