rolfar Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg skal kjøpe meg nye pc-høyttalere, og jeg er villig til å bruke opp mot 1500 kr. De skal brukes mest til spilling. Anbefaler dere å kjøpr et par "fete" 2.1 høyt som feks Altec Lansing 621 Eller middels 6.1 som Logitech X-620 6.1 Det jeg er usikker på er hvor jeg vil få best lyd\"spillfølelse" Andre forslag tar jeg imot med glede!! Lenke til kommentar
kain Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det komme litt an på hva du skal spille kan du si hvis du skal spille cs f.eks så er det avgjørende å høre hvor motstanderne kommer dessuten er det litt kulere med suround følelse i spillene uansett så gå for 6.1 løsning du Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hva slags lydkort har du? Når du spiller er det selvfølgelig kulere å ha surround. Blir litt mer innlevelse i spillet! :-) Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Cs = headset Har billig Creative surround(5.1) og er meget fornøyd med det. I forhold til prisen får man mye lyd for pengene og man får dekorert pc rommet med kabler *grin* Særlig rpg'er nyter godt av surround for stemningens skyld. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 sett fra det lydmessige hjørnet så er det helt klart bedre med bra 2.1 enn med middels 5/6.1 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Cs = headset Har billig Creative surround(5.1) og er meget fornøyd med det. I forhold til prisen får man mye lyd for pengene og man får dekorert pc rommet med kabler *grin* Særlig rpg'er nyter godt av surround for stemningens skyld. Headset = 2d 4/5/6/7.1 = 3d Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har et SB Audigy 2 lydkort. Tror det går mot et 6.1 eller 5.1 sett. Noen som har noen gode forslag? Tenker på det nye Logitech Speaker X-620 6.1 settet. Er det noen som har noen erfaring med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå