Anonym259235 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Leter etter noe utstyr til mitt GoPro Hero 3+. Hvor får jeg tak i det billigst og best? Kanskje noen her som selger? -Sugekoppfeste (skal brukes utenpå bil under kjøring) -Hundefeste til liten hund -Skjerm til å ha bak -Mappe/koffert til å ta utstyret i -Minnekort 32/64GB -"Selfie-pinne" Endret 13. oktober 2014 av Jesse Pinkman Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Ebay.com Foto.no Bruktmarked Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Siden du vet hva du skal ha, så kan du jo sjekke på sider som sammenligner priser hos div nettbutikker. På en del av det ville jeg nok valgt orginalt tilbehør. søk med å bruke navnene som GoPro selv bruker på nettsiden sin. prisjakt.noprisguide.nokelkoo.no ..er noen av de. Ang sugekoppfeste, så pass på å få det nyeste. det skal visstnok være både bedre og mindre. Men ofte står det ikke hvilken versjon de selger i div nettbutikker. Er ikke store prisforskjellen heller. Var hvertfall ikke det når jeg handlet. Selfie-stang får man i mange typer på Ebay, har en på vei selv. Jeg kjøpte minnekort hos www.minnekort.no Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Takk for tips. Ja, har sett litt på prisjakt og lignende, men originale er jo dyre (400 kroner de fleste steder) og vet ikke om de uoriginale er til å stole på, evt. hvem som er det. Men skal sjekke litt rundt Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Handlet meg en haug med utstyr på ebay nå, så får se hvor god kvalitet det er når jeg får det. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Pelicase kofferter er fine til oppbevaring i alle typer miljøer, du kan selv forme skumgummien til ditt formål. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 En eller annen koffert bestilte jeg også fra ebay, vet ikke hvor fantastisk den er til 100 spenn, så hvis den er dårlig så skal jeg sjekke ut de der. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå