AnonymDiskusjon Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hva er sikre tegn på at dere vil mer enn sex med en jente dere holder på med? Anonymous poster hash: 58f4d...762 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Slutt å tull å svar seriøst.. Anonymous poster hash: 58f4d...762 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Svaret er så enkelt som at det ikke finnes noen sikre tegn. Ekteskapstilbud. Mens kvinner har sex for å få gifte seg, gifter menn seg for å få sex. 3 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Mer enn gjerne blir med på ting som ikke ender i sex. Burde være et klart nok signal. 4 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Sikre tegn finnes ikke. Hadde de fantes hadde det vært de mest brukte og dermed minst sikre tegnene, siden de ville blitt utnyttet konstant for å oppnå sexen. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Slutt å tull å svar seriøst.. Anonymous poster hash: 58f4d...762 Kutt ut å stille tullete spørsmål. Og jeg var seriøs, det var det sikreste tegnet jeg kom på. Selv om, som Zarac påpekte, er heller ikke det et sikkert tegn. 1 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Vi har de samme kriteriene som dere jenter, og de samme signalene. Vi liker deg mer enn sex, når vi introduserer deg til våre venner og familie, fordi vi vil, ikke fordi vi må. Det kommer selvsagt an på hvor gammel og erfaren en er, og hvor gammel og erfaren man føler seg, men det finnes andre signaler også. Når man begynner å bli så voksen at ekteskap og samboerskap er aktuelt, og kanskje også barn, i alle fall om få år, og du er med i de planene. Er man 16 år, tja, gjør det du har lyst til, som du føler deg komfortabel med, og husk at en dag kommer det en som kommer til å fortelle deg i klare ordelag at det er deg han vil ha. Den du er, er de valgene du tar, og de valgene du tar, påvirker hvem den fyren blir. 1 Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Enig med OJ, og så finnes ikke noen konkluderende svar på et slik spørsmål. Det er så mange faktorer som styrer at det må sies å være høyst individuelt. Hadde det gjaldt meg, hadde det å introdusere deg til familien betydd at jeg ville bli kvitt deg... Hvis du først gjør deg bry med å lære kjenne mannen, vil du etterhvert selv forstå når han vil mer. 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hva er sikre tegn på at dere vil mer enn sex med en jente dere holder på med? Anonymous poster hash: 58f4d...762 Jævlig vanskelig det der, for noen drittsekker kan finne på å si hva som helst for å få sex. Men initierer en fyr ofte kontakt, spør om deg og hva du har gjort den dagen, hvordan du har det etc, er han sannsynligvis ute etter mer en bare mus. Personlig er jeg relativt åpen om det, dersom jeg er interessert i mer en sex. Fks si at jeg syns jenta er interessant, og jeg vil veldig gjerne bli bedre kjent med henne. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Personlig er jeg relativt åpen om det, dersom jeg er interessert i mer en sex. Fks si at jeg syns jenta er interessant, og jeg vil veldig gjerne bli bedre kjent med henne.Da høres det i hvert fall ut som om du bare vil ha sex. 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Personlig er jeg relativt åpen om det, dersom jeg er interessert i mer en sex. Fks si at jeg syns jenta er interessant, og jeg vil veldig gjerne bli bedre kjent med henne.Da høres det i hvert fall ut som om du bare vil ha sex. Hvorfor det? Da pleier jeg heller å si at jeg ikke er ute etter et forhold akkuratt nå, men kan godt finne på noe. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 til gutter; hva er sikre tegn på at dere vil mer enn sex? Jeg sier at jeg vil mer enn sex.. Anonymous poster hash: d7277...da0 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Om gutten stadig er interessert i å høre fra deg når dere er atskilt da, og sier han er glad i deg ofte og sender fine meldinger/bilder osv som understreker det? Er det gutter som gjør slikt kun for å sørge for at jenta holder beina spredt, det er vel ikke det? Anonymous poster hash: 58f4d...762 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Hvis han mistenker at du vil mer enn å ha sex og vil vinne tilliten din, er det ikke umulig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2014 Hvis han mistenker at du vil mer enn å ha sex og vil vinne tilliten din, er det ikke umulig. hva Hvis han vet at jenta har følelser for han,men selv er usikker på hva han vil, men samtidig har lyst til å treffe jenta igjen da? Anonymous poster hash: 6db83...b28 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Det betyr ofte at han liker deg, men at han også har lyst til å prøve andre også. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hvis han mistenker at du vil mer enn å ha sex og vil vinne tilliten din, er det ikke umulig. hva Hvis han vet at jenta har følelser for han,men selv er usikker på hva han vil, men samtidig har lyst til å treffe jenta igjen da? Anonymous poster hash: 6db83...b28 Jeg er ikke sikker på om jeg forstår spørsmålet. Han kan være usikker på om han har lyst på noe mer, men samtidig være helt sikker på at han vil ha sex. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Ok ja, det er vel vanlig at gutter på 20 vil prøve flere jenter.. Det betyr ofte at han liker deg, men at han også har lyst til å prøve andre også. Anonymous poster hash: 6db83...b28 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå