Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

til gutter; hva er sikre tegn på at dere vil mer enn sex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har de samme kriteriene som dere jenter, og de samme signalene. Vi liker deg mer enn sex, når vi introduserer deg til våre venner og familie, fordi vi vil, ikke fordi vi må. Det kommer selvsagt an på hvor gammel og erfaren en er, og hvor gammel og erfaren man føler seg, men det finnes andre signaler også.

Når man begynner å bli så voksen at ekteskap og samboerskap er aktuelt, og kanskje også barn, i alle fall om få år, og du er med i de planene.

Er man 16 år, tja, gjør det du har lyst til, som du føler deg komfortabel med, og husk at en dag kommer det en som kommer til å fortelle deg i klare ordelag at det er deg han vil ha. Den du er, er de valgene du tar, og de valgene du tar, påvirker hvem den fyren blir.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med OJ, og så finnes ikke noen konkluderende svar på et slik spørsmål. Det er så mange faktorer som styrer at det må sies å være høyst individuelt.

Hadde det gjaldt meg, hadde det å introdusere deg til familien betydd at jeg ville bli kvitt deg...

Hvis du først gjør deg bry med å lære kjenne mannen, vil du etterhvert selv forstå når han vil mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er sikre tegn på at dere vil mer enn sex med en jente dere holder på med?

Anonymous poster hash: 58f4d...762

Jævlig vanskelig det der, for noen drittsekker kan finne på å si hva som helst for å få sex.

Men initierer en fyr ofte kontakt, spør om deg og hva du har gjort den dagen, hvordan du har det etc, er han sannsynligvis ute etter mer en bare mus.

Personlig er jeg relativt åpen om det, dersom jeg er interessert i mer en sex. Fks si at jeg syns jenta er interessant, og jeg vil veldig gjerne bli bedre kjent med henne.

Lenke til kommentar

Personlig er jeg relativt åpen om det, dersom jeg er interessert i mer en sex. Fks si at jeg syns jenta er interessant, og jeg vil veldig gjerne bli bedre kjent med henne.

Da høres det i hvert fall ut som om du bare vil ha sex.

Hvorfor det?

Da pleier jeg heller å si at jeg ikke er ute etter et forhold akkuratt nå, men kan godt finne på noe.

Lenke til kommentar

Hvis han mistenker at du vil mer enn å ha sex og vil vinne tilliten din, er det ikke umulig.

hva Hvis han vet at jenta har følelser for han,men selv er usikker på hva han vil, men samtidig har lyst til å treffe jenta igjen da?

Anonymous poster hash: 6db83...b28

Jeg er ikke sikker på om jeg forstår spørsmålet. Han kan være usikker på om han har lyst på noe mer, men samtidig være helt sikker på at han vil ha sex.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...