Znaky Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 I det siste har musen min begynt å hakke. Det vil si, den flyter fint, men pekeren stopper plutselig litt opp mens jeg beveger musen. Det skjer egentlig bare når jeg beveger musen sakte, kun opp og ned. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Lasermaus? Se at det ikke er støv eller hår der laseren er. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Ja, det er lasermus, har sjekket og blåst flere ganger. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2014 Nå stopper pekeren helt opp og når jeg beveger musa oppover skjer det ingenting, men til sidene er det full flyt. Er musa/laseren ødelagt? Siden den ikke klarer å registrere opp/ned bevegelser veldig bra? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Skal ikke se bortifra at den er død nei Se om du har garanti på den fortsatt Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Batterimus? Kan være at spenningen begynner å bli lav. Ellers kan det være forstyrrelser på mini-mottakeren. Avogtil hjelper det å bytte USB-port. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Ikke batteri nei Da hadde jeg byttet batteri, prøvd å bytte usb-port, men hjelper ikke. Da får jeg se meg etter en ny mus.. Noe greit forslag til gaming-mus? Går i WoW for det meste. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Razer naga bruker jeg for alle mmo pga ekstra knapper. Ellers blir det Logitech mx518 (g5 og g500 døde) Men blir muligens en erstatter der også. Endret 16. oktober 2014 av xClaymanx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå