HyperPhreak Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Aaaarrgh... Hvorfor kan man ikke installere noen nye drivere i XP???? Har akkurat installert Win XP. Først lasta jeg ned de siste ATI Catalyst driverne. Deretter måtte jeg avinstallere grafikkdriveren XP hadde installert automatisk. Men når jeg da restarta, så begynte dumme XP å installere den gamle driveren på nytt!!! Følgende skjedde da jeg hadd restarta og Windows var loada: En liten "prateboble" dukket opp fra oppgavelinjen med denne teksten: 1. "Ny maskinvare funnet" 2. "drivere funnet og den nye maskinvaren er installert." Er det mulig å slå av denne irriterende automatiske hardware sjekken?? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Skal ikke trenge å avinstalere driverene windoz legge inn,bare instaler ati driverene du.. Og du bør bytte tipic får posten stenges Lenke til kommentar
HyperPhreak Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Skal ikke trenge å avinstalere driverene windoz legge inn,bare instaler ati driverene du.. Jeg har installert/avinstallert ATI Display Driver flere ganger, men problemet er fortsatt der. Når jeg går til Systemegenskaper > Enhetsbehandling > Skjermkort og klikker på Egenskaper > Driver står det at jeg har driverversjon 6.14. Mens jeg egentlig skal ha versjon 7.94 etter å ha installert den siste ATI Display driveren... Noen andre som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå