AndroidspamxXx Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hei Genius People! Har nettopp kjøpt en Macbook Pro Retina 15" i USA, hvor jeg fikk med norsk tastatur, men dessverre ikke norsk lader-.- Derfor lurer jeg bare på om jeg kan bytte ut strømkabelen eller må kjøpe en helt ny lader. For jeg har ikke lyst til å ødelegge Macen, nå som den er splitter ny. Håper på gode, pålitelige svar fra dere! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hva står det på laderen? Takler den 230V 50Hz? I så fall kan du bruke laderen I Norge. Hvis stikkontakten ikke passer, kan du erstatte ledningen, men beholde laderen. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Apple 85W MagSafe Power Adapter (for 15- and 17-inch MacBook Pro) Som dere ser nederst på siden skal dette gå, da den bruker (dual frequency). 2X US to EU Euro Plug for Converter Apple AC Adapters Burde være mulig å få tak i fra en apple forhandler. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Det funker med kabelen fra en gammel reiseradio også. Lenke til kommentar
AndroidspamxXx Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Tusen takk for alle svar! Ser ut som om jeg bare kan ta av den lille delen på iPad-laderen og koble den inn til Mac-lader-transformatoren. Lenke til kommentar
AndroidspamxXx Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Kom gjerne med innspill om det skulle oppstå noen mistanker blant de som kommenterer! Lenke til kommentar
AndroidspamxXx Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Apple 85W MagSafe Power Adapter (for 15- and 17-inch MacBook Pro) Som dere ser nederst på siden skal dette gå, da den bruker (dual frequency). 2X US to EU Euro Plug for Converter Apple AC Adapters Burde være mulig å få tak i fra en apple forhandler. Har kjøpt en sånn en, så det bør funke: http://www.ebay.com/itm/181529887158 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Du kan bare bruke en plugg også. Har gjort det i seks år med begge mine MacBooks kjøpt i USA. Lenke til kommentar
AndroidspamxXx Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Du kan bare bruke en plugg også. Har gjort det i seks år med begge mine MacBooks kjøpt i USA. Ok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå