Gå til innhold

Fjerning av polls

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg vet ikke helt hvordan dere har tenkt til å sette opp forumet helt, men er det nødvendig at vi normale brukere må ha framme "polls"-knappen når vi allikevell ikke får tilgang til å lage polls?

Eller skal dere ha det slik at polls er tilgjengelig i noen kategorier som for eksempel Off-Topic?

B|Real

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Polls er ikke tilgjengelig for brukere. Poll-knappen får vi få fjernet når vi får litt bedre tid. Vi forstår jo at dere vil ha forumet fikset så fort som mulig, men disse tingene tar litt tid å fikse.

Å la poll-knappen tilgjengelig for brukerne er vel som å stille ut sjokolade i et butikkvindu - alle ungene vil ha. :lol:

Ønsker dere en spesiell poll satt opp, er det bare å ta kontakt med en moderator så ordner vi det - dersom pollen er fornuftig.

Lenke til kommentar
Å la poll-knappen tilgjengelig for brukerne er vel som å stille ut sjokolade i et butikkvindu - alle ungene vil ha. :lol:

Ønsker dere en spesiell poll satt opp, er det bare å ta kontakt med en moderator så ordner vi det - dersom pollen er fornuftig.

Det er det dummeste jeg har hørt.

Og dessuten, yummy, har jeg sendt pm-er flere ganger om å få laget seriøse poller, har til og med sendt mail en gang eller to, men har aldri fått svar.

Det er et problem som moderatorene har. De gidder ikke engang si nei. De bare unnlater å svare.

Så at dere ordner det, ja, det må dere nesten bevise... :roll:

Lenke til kommentar

Det er det dummeste jeg har hørt.

Og dessuten, yummy, har jeg sendt pm-er flere ganger om å få laget seriøse poller, har til og med sendt mail en gang eller to, men har aldri fått svar.

Det er et problem som moderatorene har. De gidder ikke engang si nei. De bare unnlater å svare.

Så at dere ordner det, ja, det må dere nesten bevise... :roll:

Da har du vært svært uheldig i så fall :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...