Hallowenman Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Når jeg sier noe til min venn (seriøst ELLER useriøst) så svarer han med noe useriøst og sier en av følgende: kan du bevise det? Kan du motbevise det? Hva skal jeg svare? Eksempel: Meg; hva er leksen til i morgen? Venn; ost Meg; nå er du useriøs Venn; kan du motbevise det? Meg; ost er ikke en lekse Venn; Men det kan jo være det Hvordan skal jeg takle dette når han alltid svarer med kan du motbevise det? Han utnytter setninger til det ekstreme, så alt som kan tolkes på noen som helst måte annerledes enn det jeg prøver å si vil han bruke. HJEEEEEELP!!!!!!! Lenke til kommentar
Hallowenman Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Aha. Kanskje en god ide. Lenke til kommentar
Hallowenman Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Men uansett hva jeg spør han om så sier han det uansett. Pluss at om jeg ikke spør han om noe så spør han meg om noe og så svarer jeg og så sier han kan du motbevise det. Om jeg ikke spør han om noe, men bare sier noe (ikke spørsmål) så sier han det fortsatt. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Bare gi litt faen og ikke spør ham. Virker som en umoden type som nettopp har lært seg et nytt ord. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Hva med å bare svare "ok" og spørre noen andre? Evt. hoppe hardt og brutalt over til ett nytt tema? Han leker en lek som du ikke vil være med på, så ikke være med på de... Meg; hva er leksen til i morgen?Venn; ost Meg; ok, skal vi stikke på kino? Endret 13. oktober 2014 av aklla Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Finn nye venner. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Bevisbyrden ligger på den som legger frem en påstand. Sier han at leksene er "ost" så er det han som skal bevise det, ikke du som skal motbevise det. Endret 11. november 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Du, du har interessante vennerhttps://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1632824&p=22048848 Lenke til kommentar
Hallowenman Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Du, du har interessante venner https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1632824&p=22048848 Vel, det er riktignok samme person det handler om i denne tråden og den andre. Han påstår at han er en hobby kverulant som bare kverulerer innimellom på gøy, men jeg og en annen venn mener at han driver på med det 'hele' tiden. Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 men jeg skjønner at det er meget irriterende i praksis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå