Hallowenman Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hei, jeg spør ofte min venn om hva klokken er. Da svarer han som regel: det er et instrument som viser tiden. Uansett hvordan jeg formulerer spørsmålet får jeg et intelligent svar som ikke er relevant. Hvordan skal jeg spørre om hva klokken er uten å få noe som helst annet enn hva den er i svar? Han vrir om på setninger, HJEEEEEELP!!!!!! 2 Lenke til kommentar
Fuuul Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Kan du bevise at han vrir om på setningene dine?? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 "kan de opplyse meg hvilket tidspunkt på dagen det er nå" Lenke til kommentar
Hallowenman Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Takk så meget fremmed! Mitt liv er reddet (men jeg tror at han kommer til å komme på noe useriøst som ødelegger livet mitt snart) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Takk så meget fremmed! Mitt liv er reddet (men jeg tror at han kommer til å komme på noe useriøst som ødelegger livet mitt snart) Om han bare svarer "ja" uten noe mer er han ett rasshøl av en dårlig kverulant. En god kverulant vet når han har tapt, en dårlig fortsetter uansett hvor feil det blir. Utenom det er det ikke så mye annet han kan svare. Lenke til kommentar
Hallowenman Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg kunne ikke sagt det bedre selv. TUSEN TAKK!!!! Jeg gråter av glede for din hjelp! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hva med å ta på deg klokke selv? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Si "Hvor mye er klokka" og ikke "Hva er klokka", da sliter han med å vri seg unna. Lenke til kommentar
Hallowenman Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Ja, han sliter nå men han kommer på useriøse svar Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hvor mye er klokka Mer enn for fem minutter siden. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Det å være konkret er i enkelte kontekster viktig *Avgi nåværende tidspunkt* - Da skal du ha det på minuttet Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Det finnes ikke noen måte å "lure han", han here vil alltid komme med noe useriøst uansett. Det man kan gjøre er jo å svare useriøst tilbake, spesielt når han er seriøs og ønsker et seriøst svar. Og la vær å omgås personen utenom disse tilfellene, hvis man i det hele tatt finner situasjoner der vedkommende ønsker å prate med TS på en seriøs måte. Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Faren min lærte meg et triks med sånne folk da jeg var liten. Du strekker ut armen din og signaliserer at du vil gå inn for et håndtrykk, og når du har den andre personens hånd i din hånd, presser du så hardt du klarer mens du legger den andre hånden din på skulderens hans/hennes. Så gjentar du spørsmålet ditt til du får et adekvat svar. Om det ikke skulle fungere kan du vri litt om på hånda. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Faren min lærte meg et triks med sånne folk da jeg var liten. Du strekker ut armen din og signaliserer at du vil gå inn for et håndtrykk, og når du har den andre personens hånd i din hånd, presser du så hardt du klarer mens du legger den andre hånden din på skulderens hans/hennes. Så gjentar du spørsmålet ditt til du får et adekvat svar. Om det ikke skulle fungere kan du vri litt om på hånda. Det har en ganske vesentlig forutsetning. At vedkommende da faktisk ikke bøyer din hånd. Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Det har en ganske vesentlig forutsetning. At vedkommende da faktisk ikke bøyer din hånd. Vi er sterke i min slekt, så det tenkte jeg ikke på. Men bra innspill! Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Hei, jeg spør ofte min venn om hva klokken er. Da svarer han som regel: det er et instrument som viser tiden. Uansett hvordan jeg formulerer spørsmålet får jeg et intelligent svar som ikke er relevant. Hvordan skal jeg spørre om hva klokken er uten å få noe som helst annet enn hva den er i svar? Han vrir om på setninger, HJEEEEEELP!!!!!! Duh, ta igjen med samme mynt! "Hva er klokken?" "Det er eit ins" "Er du seriøst så dum at du trodde det var det jeg spurte deg om? Fy faen..." *se oppgitt ut og gå* Lenke til kommentar
ub40 Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Hei, jeg spør ofte min venn om hva klokken er. Da svarer han som regel: det er et instrument som viser tiden. Uansett hvordan jeg formulerer spørsmålet får jeg et intelligent svar som ikke er relevant. Hvordan skal jeg spørre om hva klokken er uten å få noe som helst annet enn hva den er i svar? Han vrir om på setninger, HJEEEEEELP!!!!!! Robert?? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 "kan de opplyse meg hvilket tidspunkt på dagen det er nå" Da kan han si...."Den er det samme som for et døgn siden". Lenke til kommentar
dabear Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) "Jeg ønsker å vite hvilken dato og hvilket klokkeslett det er som presist identifiserer dette tidspunkt, ved at du baserer dette på en tidslinje og datoformat slik den som er mest vanlig og i bruk av brorparten av den etnisk norske befolkning i Norge, og at denne verdien da oppgis i henholds til tids-og dato-standarden ISO 8601 hvor du gir meg både tids- og datoinformasjonen slik at den entydig kan tolkes både av datamaskiner og av mennesker." Endret 14. desember 2014 av dabear 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 "Unnskyld hva er klokken nå og svarer du tøv så klinker jeg til deg" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå