Roar Kneppen Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Speiling og levende vann i 3 versjoner. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Veldig artig effekt med at jeg nesten tror at vannfallet er i monochrom og det over terskelen er i farge. Noen vil vel kanskje reagere på at terskelen ikke ligger helt i horisontalen, men der tenker jeg at det tilhører perspektivet du hadde i øyeblikket. Vakkert også i V2 - men mister den lille ekstra dimensjonen nevt innledningsvis. mvh Jan Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Veldig artig effekt med at jeg nesten tror at vannfallet er i monochrom og det over terskelen er i farge. Noen vil vel kanskje reagere på at terskelen ikke ligger helt i horisontalen, men der tenker jeg at det tilhører perspektivet du hadde i øyeblikket. Vakkert også i V2 - men mister den lille ekstra dimensjonen nevt innledningsvis. mvh Jan Muligheten for å rette opp ved å rotere til høyre er jo der, men faren for at speilingen i bygningen bak da ville fått ytterligere tilting mot høyre uten at jeg har forsøkt for det var så mange andre elementer som skulle passes til for å få alt til å stemme. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Stilig komp! Likte innslaget med speilingen i toppen! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Bøyer meg i støvet og hiver meg på JH kommentar. Kreativt og Stilig:-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hei, Roar. Jeg opplevde ved første øyekast at vannfallet i versjon 1 var monokromt, - i likhet med Jan Høydal, men oppdaget fargene etterhvert. Jeg "falt for" versjon 2, - stillheten i vannspeilet og de klare, sterke fargene gir en egenartet, "god" stemning ! Breddeformatet er perfekt, slik jeg ser det Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg