Arodem Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Xbox One trekker det korteste strået denne gangen også.Dragon Age Inquisition får høyere oppløsning på PlayStation 4 Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Kom ikke som en bombe. 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Makset ut potensialet til 900p.. Jaja, er egentlig mest bekymret for i hvor stor grad ps360 versjonene holder det hele tilbake. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Ikke rart det blir hysteri rundt noe så ubetydelig som oppløsning når man stadig skal skrive nyheter om det 4 Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Makset ut potensialet til 900p.. Jaja, er egentlig mest bekymret for i hvor stor grad ps360 versjonene holder det hele tilbake. For å ikke snakke om hvor mye alle konsollversjonene holder PC-versjonen tilbake Det går allerede rykter om at de kutter ut høyoppløste teksturer og modeller, fordi de ikke gidder å levere forskjellige versjoner på PC og konsoll. At Xbone-versjonen kjører på 900p er vel naturlig, gitt at den bare har 66% av shaderytelsen. Resultatet av det er som regel litt lavere oppløsning. Folk flest tror jeg skal slite hardt med å se forskjell på 900p og 1080p uansett. Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 gjør ingenting da sånne typer spill nytest best på en pc 3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Visst ikke du ser forskjellen på 900P og 1080P så tror jeg du må ta deg en tur til optiker. Selv på en "liten" 24" monitor så ser jeg klare forskjeller mellom de to oppløsningene. 4 Lenke til kommentar
Mehm Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Ble jeg overrasket? Skal jeg svare ærlig så nei. Plager det meg som Xbox One bruker? Skal jeg svare ærlig så nei igjen. Kommer jeg til å nyte spillet like mye i 900p som 1080p? Og skal jeg være ærlig en tredje gang: Ja 3 Lenke til kommentar
Mehm Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Visst ikke du ser forskjellen på 900P og 1080P så tror jeg du må ta deg en tur til optiker. Selv på en "liten" 24" monitor så ser jeg klare forskjeller mellom de to oppløsningene. Det er vel på en "liten" 24" monitor hvor man sitter 0,5m fra skjermen det er lettest å se forskjell på oppløsningen. Men du med ditt skarpe syn klarer vel å se forskjellen like lett på en gjennomsnittlig tv skjerm (40-50") på et par meters avstand i realtime også du da regner jeg med? 2 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Syns det er riktig at maskinene burde yte maks av det de kan og da vise forsjellene på godt og vondt på hva de da klarer. Dermed så vil utviklerne av maskinvaren se hva de har gjordt riktig og hva de har gjordt galt og forbedre på det til neste generasjon.Den første Xbox var en god maskin men hadde en klumsat stor spake til å begynne med i tillegg til at Sony hadde satt godt inntrykk allerede hos gamere med PS1. Dermed ble PS2 såppas stor.Xbox 360 kom før PS3 og har hardware som er lettere å jobbe med. Dette gjorde at alle first party spill så bedre ut på 360 enn PS3. Ble gjevnere med årene, men i begynnelsen var det store forsjeller. Splinter Cell: Double Agent er verste tillfellet jeg har sett.Anyway. Sony lærte av PS3 å ha lettere hardware å jobbe med til PS4 og kraftigere. Microsoft har denne gang trukket det korte strådet og må derimot bite i det sure eplet når det gjelder oppløsning og ytelse. Phil Spencer har selv også sagt at DirectX 12 heller ikke vil ha stor forsjell på grafikken og ytelsen.Forhåpentligvis så lærer Microsoft av denne generasjonen. Kan gjerne ha kinect til neste generasjon også, men da selge den separat. Da må de også sørge for at de planlegger hvor mye de trenger av maskinvarekraft bare til spill for at maskinen skal sparke nokk fra seg. Etter det så hvor mye ekstra de trenger bare til kinecten.Dette er foresten ikke for å rakke ned på Xbox One. Tvert imot så venter jeg nå spent på en Xbox One i posten og da er alle 3 systemene for denne generasjonene i hus + Gaming PC.Gleder meg stort til 18 november for å få GTA5 til Xbox One og få spille det online igjen med endel venner. #RantOfTheDay Endret 13. oktober 2014 av Boss-Znakemaster 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Det er vel ingen som blir skuffet over dette lengre. Vel utenom fanboys som tror XBO ved hjelp av litt magi skal bli kraftigere jo mer MS vifter med tryllestaven... Det er bra utviklere tar ibruk den kraften som er mulig. Noe annet ville være idioti og vært med på å stagnere hele bransjen i en enda større grad en den allerede er. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Elliot brydde seg heller ikke om tyngdekraft .... 1 Lenke til kommentar
Mehm Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Det er vel ingen som blir skuffet over dette lengre. Vel utenom fanboys som tror XBO ved hjelp av litt magi skal bli kraftigere jo mer MS vifter med tryllestaven... Det er bra utviklere tar ibruk den kraften som er mulig. Noe annet ville være idioti og vært med på å stagnere hele bransjen i en enda større grad en den allerede er. Det skal sies da at hvis MS noensinne får igang ordentlig bruk av "cloud"en vil XBO bli litt kraftigere fra et bruksperspektiv. Men om det noen gang vil skje gjenstår å se. Så litt kan de vifte med tryllestaven Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Ahhh...clouden. The magic of the cloud. 2 Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 kjører xbox one det med litt lavere oppløysning men bedre fps kjøper jeg det heller til den da Lenke til kommentar
Mehm Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Ahhh...clouden. The magic of the cloud. Hahaha er enig med deg i at snakket om den er blitt småtynt, men OM det faktisk skulle vise seg å fungere er det ikke meg imot:) Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 At ikke de bare bruker clouden for å få full HD. :-P Bra bilde forresten. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 kjører xbox one det med litt lavere oppløysning men bedre fps kjøper jeg det heller til den da Begge har 30 FPS, angivelig. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 PS4 vil ha høyere oppløsning? Who. The. Fuck. Cares! 1 Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 kjører xbox one det med litt lavere oppløysning men bedre fps kjøper jeg det heller til den da Begge har 30 FPS, angivelig. DETTE er den virkelige katastrofen. Spill med mye action er avhengig av rimelig konstant 60fps. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå