gthaman Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 En venn av meg har et kabinett som ikke er helt som det skal. Reset knappen funker ikke og led'en foran i kabinettet lyser ikke. Hva kan dette være? Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 20:11, gthaman skrev:En venn av meg har et kabinett som ikke er helt som det skal. Reset knappen funker ikke og led'en foran i kabinettet lyser ikke. Hva kan dette være? Han har koblet ledningen fra resetknappen og ledningen fra led'en feil vei/feil sted på hovedkortet. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Tja..... Sjekket at ledningene for Reset og LED er festet til HK? :wink: Lenke til kommentar
christoffer Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 vis ikke må han snu ledningene motsatt vei en di andre. Det måtte jeg på mitt Intel HK. (440BX-2) Speaker og resten var en vei mens ledane måtte stå den andre veien Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Naar det gjelder Reset Switchen skal det ikke ha noen ting aa si hvilken 'vei' den staar. Det reset knappen gj0r naar du trykker paa knappen er bare aa slutte/bryte to punkter. Saa hvilke av lederne fra Reset Switchen som staar paa hvilket bein, er ett fett. Saa lenge det er riktig posisjon da altsaa, hvis du skj0nner hva jeg mener. Slik at man ikke setter Resete'n der hvor HDD Led skal staa og slikt :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå