Gjest medlem-359424 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Sykkelparaply Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hvis eieren er like fargerik som dette, så hadde det vært artig å sett ham Jeg hadde aldri kommet på å forevige noe slikt som på dette bildet, men det har nok med din kjempeegenskap for å se detaljer som går sånne som meg hus forbi - kreds for blikket mvh Jan Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hvis eieren er like fargerik som dette, så hadde det vært artig å sett ham Jeg hadde aldri kommet på å forevige noe slikt som på dette bildet, men det har nok med din kjempeegenskap for å se detaljer som går sånne som meg hus forbi - kreds for blikket mvh Jan Takker for rosende kommentar:-) Alltid hyggelig med positive tilbakemeldinger. Slike bilder som dette, er noe av det jeg synes er det morsomste med gatefoto. Det og finne motiver som nødvendigvis ikke ligger klare i dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg