Gå til innhold

Littegrann av et oljeeventyr...

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her scrollet jeg ned for å se virkningen av å fjerne lufta under plattforma. Men det ga et mørkt felt som nok ville gjøre bildet en tanke høyretungt om enn ikke mye så jeg tror at luft under skal beholdes.

Kanskje kunne du speilvende horisontalt for å få mest luft til høyre da vi faktisk leser bilder som vi leser bøker - fra venstre mot høyre i vår del av verden. Dette med forbehold om at du ikke er hverken araber eller hindu som leser fra høyre mot venstre.

Enkel og grei komposisjon der jeg kanskje kunne tenkt meg å klone vekk det vesle elementet akkurat i nederkanten mellom de to beina ute til høyre. Ikke kutt for det stjeler for mye av lufta.

Hvis du tar kloningsforslaget til følge så ta med et par sproser akkurat i kanten på den høyre masta også så blir kanten enda renere og roligere.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Et minimalistisk og rakt bilde som jeg liker.

Hvis du har anledning, så hadde det vært artig å om du en gang kunne tatt dette med en bakgrunn som er preget av ca 20-30% skyer og laaang eksponering.

mvh

Jan

Takker for kommentar og innspill:-) Skal ha den laaaange eksponeringen i bakhodet, og kanskje en dag.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...