Gå til innhold

Hardware.no på "Delphi"

Foxtrot

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som husker den tiden vi hadde HW.no sitt forum hos Delphiforums.com. Det var tider det. Det var da vi "kjente" hverandre, sikkert fordi vi var så få. Vi var flinkere til å holde hverandre i tømmene der, noe som ikke er så lett her (nå gjør moderatorene alt det der). Vi hadde et hyggelig og lite samfunn der vi diskuterte alt mulig om pc og ymse ting. Det var lett å se de nye brukerne som kom inn.

Dette er min egen erfaring om det gamle forumet.

Jeg husker at diskusjonen var veldig intens da det kom for dagen at hwno hadde planer om å lage et nytt forum i egen server. Vi var mange som ikke ville det. Vi hadde det jo så fint der vi var, og ville ikke ha noen stor forandring. Jeg hadde vel rett at det lille tette samfunnet ville gå i oppløsning når forumet ble flyttet. Flere av oss brukerne holdt oss til delphiforumet en god stund etter at det nye forumet startet her på hwno sin egen server. Det som er litt dumt er at mange skiftet nick når de kom til dette forumet her slik at det var vanskelig eller umulig å kjenne igjen dem. Jeg registrerte meg i delphiforumet i 1999/2000.

Det ville ha vært fint om flere av dere som var aktive på delphiforumet kunne skrive noen ord her og si hva nicknavnet deres var der.

Finnes det gamle forumet ennå? Jeg har ikke vært der på veldig lenge. Etterhvert ble forumet som en spøkelsesby.

Det er dumt at de diskusjonene som vi hadde der er slettet. Mye å mimre om.

Jeg het foxtrot74 og senere foxtrot på delphiforumet, som jeg også heter her.

Hilsen

Foxtrot :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så enig så enig, det gamle Delphi forumet var bra det. Seriøst og som du sier, holdt vi styr på hverandre på en fin måte. Vi var også så heldige å slippe alle disse tullete dele av forumene. Dengang hardware var hardware!

Selv het jeg D'tristan under Delphi tiden og ble medlem i '99.

des,OUT!

Lenke til kommentar

Delphiforumet var et enkelt og praktisk forum som man lett fant fram i mener jeg. Det var ikke lett å få sjefsmoderatoren til å lage nye topics. Jeg husker at vi fikk et topic som het "Søppel". Så la jeg inn et forslag om å få et topic som het "Linux", som vi også fikk. Bortsett fra det var de restrektive med å lage nye topics. Men i dette nye forumet har det tatt helt av. Altfor mange topics fordelt på smale emner. Dat tar jo en halv evighet å komme gjennom 1/3 av dem. Jeg synes ikke at brukerene her er så flinke med å finne tidligere emner som kan hjelpe dem, så de spør på nytt, igjen og igjen. Det blir mange innlegg av det.

Det hadde vært artig å finne ut gjennomsnittsalderen på dette forumet.

Lenke til kommentar

Jeg registrerte meg på delphi-forumet i 1998/99, husker ikke hvilket nick jeg hadde though.

Som jeg har sagt mange ganger tidligere var de eldste forumene best. Ikke disse nye PHP og shitt som vi har nå. Plus at det var mye midre dri.t og fae.nskap på de gamle forumene, folk visste hvem hverandre var og hadde respekt for hverandre. Nå har forumverdenen blitt invadert av fjortisser som ikke kan en drit, de "tror" mye og nøler ikke med å komme med dumme meninger

akk akk, bare anarki og kaos kan få oss til bare til de gamle forumers tider. Vel, det og en kamikaze på hw.nos serverrom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...