Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Førstegangsbil - Jente

Didaheart

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg min første bil, og har 65k (maks) å bruke. Har hatt lappen et år og fått låne bil dette året, så det å kjøpe en nyere bil er jeg ikke redd for, sånn i forhold til kjøreerfaring med tanke på skader osv.

Jeg har sett på VW polo, 2008 modell eller nyere. Søt bil som ikke er så dyr i drift. I tillegg er jeg jo selvfølgelig opptatt av utseende på bilen, og syntes egentlig denne er litt for "rund", litt konete på en måte. Noen som har gode tips til andre, stilige biler? Som sagt vil jeg ha en liten bil, men som samtidig har et stilig utseende.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal kjøpe meg min første bil, og har 65k (maks) å bruke. Har hatt lappen et år og fått låne bil dette året, så det å kjøpe en nyere bil er jeg ikke redd for, sånn i forhold til kjøreerfaring med tanke på skader osv.

Jeg har sett på VW polo, 2008 modell eller nyere. Søt bil som ikke er så dyr i drift. I tillegg er jeg jo selvfølgelig opptatt av utseende på bilen, og syntes egentlig denne er litt for "rund", litt konete på en måte. Noen som har gode tips til andre, stilige biler? Som sagt vil jeg ha en liten bil, men som samtidig har et stilig utseende.

Takk for svar :)

Hvis du ikke ABSOLUTT trenger bil, ville jeg anbefalt deg å spare pengene dine å investere de i noe mer lønnsomt enn bil :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...