AnonymDiskusjon Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hei, har lett etter andre tråder, men de fleste er et par år gamle og jeg ønsker å forhøre meg for jeg gjør noe. Jeg er utvekslingsstudent i skottland og lurte på om en venn av meg kan sende 3 bokser med snus til meg i posten (mer som en gave). Er det lovlig å sende? (har ikke funne noen kilde på dette. Er det noen som har noen erfaringer? Anonymous poster hash: 4bf93...239 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Snus er ikke et lovlig produkt i UK, og kan derfor ikke importeres av deg. 1 Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hei, har lett etter andre tråder, men de fleste er et par år gamle og jeg ønsker å forhøre meg for jeg gjør noe. Jeg er utvekslingsstudent i skottland og lurte på om en venn av meg kan sende 3 bokser med snus til meg i posten (mer som en gave). Er det lovlig å sende? (har ikke funne noen kilde på dette. Er det noen som har noen erfaringer? Anonymous poster hash: 4bf93...239 Ta og send porsjonsnus i konvolutt, legg de ved siden av hverandre i en plaspose og send som konvolutt. da får du det garantert gjennom tollen. husk å gjør sånn at alt blir flatt under frakt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Det å sende en brunsort ukjent masse puttet i en plastikkpose via Royal Mail er utrolig populært borte i Storbritannia. Kjøp vaselin og tren opp rumpehullet... Endret 13. oktober 2014 av AllFather 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå