Olav Leistad Hove Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Tuja Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Artig speiling dette. Blir litt sånn "star ship" aktig med detaljene i senterlinjen. mvh Jan Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hei, Olav. Dette var spennende, - jeg har ikke den fjerneste anelse om hvordan du har fått det til, men jeg liker det, - kanskje spesielt fordi jeg er nærmest "tom" når det gjelder eksperimentell foto ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 He he.. Nå lurte jeg dere godt ja.. Man tar et vakkert høstbilde ved et stille vann med god speiling. Så roterer man 90 grader - og vips - så blir det en tuja. Legg hodet på skakke Hilsen Olav Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hei igjen, Olav. Mangelen på fantasi er en klar begrensning for mitt vedkommende, - det har jeg ettertrykkelig bevist ennå en gang Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Takk skal du ha Jan. Du har rett i at det er litt "Star - ship". Snedig effekt av midtlinjen når det stilles på høykant. Albert, fantasien er der. Du må bare la den poppe frem. Det ble ikke noen Fredrikstadtur i sommer med mulighet for "hallitrær" og andre buskvekster. Vi får prøve til sommeren igjen. Hilsen Olav Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Lett å bli lurt! En snedig variant dette! Slikt som jeg liker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg