Eli93 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Tv Norge hakker veldig mye, noen som vet hvorfor eller hva som hjelper? - Fint hvis dere forklarer så en 5-åring hadde skjønt det, da har jeg kanskje en kjangs også Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Umulig å hjelpe deg når du ikke spesifiserer hvilken tilbyder du har. Jeg har noe erfaring med Riks-TV, men de andre aktørene vet jeg ingenting om. Edit: Ser nå at du har Canal Digital. Endret 12. oktober 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Parabol eller kabel-TV? Gjelder det kun TVN eller hakker andre stasjoner også? Lenke til kommentar
Eli93 Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2014 Kabel, TvNorge hakker veldig mye og Tv2 Zebra hakker litt. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Dobbeltsjekk at antennekabelen er skikkelig tilkoblet i begge ender. Hvis det er en ekstern dekoder, så prøv en restart (trekk ut strømkoblingen, vent litt og plugg i igjen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå