Gari Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hei ! Jeg lurer på om man kan ta bachelorgrad i psykologi, og deretter mastergrad, og fortsatt bli psykolog, eventuelt barne og ungdomspsykolog? Eller må man gå profesjonsstudiet for å bli psykolog? Jeg lurer også på hva lønna er når man først tar bachelor, og så master, men jobber med noe annet innenfor psykologi ? Supert om noen kan svare Lenke til kommentar
Kalaz Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Bare for og nevne: Er ikke noe vits og lage to tråder!!! Endret 12. oktober 2014 av Heinza7 Lenke til kommentar
Faller Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 For å kunne få tittelen "Psykolog" må man gå profesjonsstudiet så vidt meg bekjent. Hva lønnen er, har jeg ingen kjennskap til. Mvh Faller Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Psykolog er en beskyttet tittel. Det kreves 6 års profesjonsstudium og praksis for å kunne erverve seg tittelen pskykolog. Selv om det er ganske omstridt hvorvidt den burde vært vernet eller ikke. Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg lurer på om man kan ta bachelorgrad i psykologi, og deretter mastergrad, og fortsatt bli psykolog, eventuelt barne og ungdomspsykolog? Nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå