subw00fer Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 helt vanlig solskinnsdag, winamp 2.91 er oppe, og vg.no er oppe, så skrur pc'en min seg av helt uten videre, som lyn fra blå himmel.. når jeg prøver å skru den på igjen skjer ingenting! tar ut alle kontakter fra støpselet, og prøver igjen neste morgen. da skrur den seg plutselig på.. har fått noen beskjeder vedr. Hardware monitoren med en feil i power supplyen, da jeg spurte her fikk jeg beskjeden om å sette den på Ignore i Power Setup, da fikk jeg ikke beskjeden lenger, men nå er jeg redd det går utover hele maskinen og at det er dette som gjør at den slår seg av helt uten videre uten tegn til liv før neste dag.. hva må jeg gjøre? all hjelp mottas med stor takk mvh sub Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 ville vel prøvd en annen psu da som du sier at denne kan vere dårlig Lenke til kommentar
subw00fer Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 var nå inne hos komplett, eller Datakjeden som de kaller seg og spurte, og der fikk jeg svaret at det sannsynligvis ikke var Power Supply'et som var gåant! hva skal da en stakkar gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå