Loomis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 når jeg skrur på mine kald katoder så skrur skjermen seg av. dette skjer bare med et par av de jeg har. har prøvd å koble ut alt av annet av strøm å bare bruke disse katodene, men skjermen skrur seg av uansett. har prøvd å bytte inverter, dette hjelper heller ikke. noen som vet hva som kan være feil? har brukt katodene før uten problemer. jeg skjønner ingenting.. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hmm.. Skrur skjermen seg på igjenn etterpå da? Kansje katodene trekker så mye at skjermen får ikje nokk strøm? eller at de er defekte å gjør slik at skjermen bøger BTW-- Altså, er d ikje slik at alle 12v ledningene er koblet sammen i PSU ? Lodda fast på samme plass? var slik før ivertfall.. ?? bare lura jeg=) Lenke til kommentar
felge Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Skjedde noe lignende med meg .. når jeg tok på katodene så klikket dataen .. fannt problemet.. det var PSU en allt funker nå Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 du har for lite watt på PSU'et ditt må vell punge ut med et nytt et nå da....er ike rart vi casemodderer er fattige *grin* *grin* Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 For lite watt? hmm. mye trekker sa katodene igjenn da? et par milli? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvis skjermen skrur seg av, det vill si, ikke får signaler og lampa ikke lyser så er det jo ikke PSU, skjermen får jo ikke strøm derfra. Men hvis skjermen bare blir svart og den setter seg i stand-by funksjon kan det ok tenkes at der er PSU ja. Men katoder trekker som canabis trekker fram, veldig lite. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jaa. Men, om katodene gjør slik at skjermkortet ikke fungerer, da vill skjermen sette seg i stan by modus.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå