wutech Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har fått tilbud om å kjøpe en 21" skjerm som er et par år gammel, ser ut som ny. Det fine med denne skjermen er at den kjører svært høy oppfriskning i forhold til oppløsning, samt at den har et stiglig design - ulempen er at den ikke har noen meny på skjermen for justering av bildet, samt at jeg kan også muligens se for meg noe trøbbel med å finne riktig driver... Noen med tanker, erfaringer o.l. rundt dette? mvh Even Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Er det ikke bare en adapter som skal til? Husker ikke helt hvor jeg har dette fra desverre... Lenke til kommentar
wutech Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Trenger ikke noe adapter, det er plug and pray... problemet blir i såfall med tanke på drivere for skjermen og justering av oppløsning, kantavstand o.l. -E- Lenke til kommentar
xoop Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har fått tilbud om å kjøpe en 21" skjerm som er et par år gammel, ser ut som ny. Det fine med denne skjermen er at den kjører svært høy oppfriskning i forhold til oppløsning, samt at den har et stiglig design - ulempen er at den ikke har noen meny på skjermen for justering av bildet, samt at jeg kan også muligens se for meg noe trøbbel med å finne riktig driver... Noen med tanker, erfaringer o.l. rundt dette? mvh Even Joda, det er bare en adapter som skal til, lagde en slik selv for to uker siden, egentlig veldig enkelt. Bare søk etter skjema på google, hvis du ikke finner skjema, skal du få av meg....pm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå