pedero Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) http://www.reddit.com/r/gaming/comments/2j0zdi/community_for_buying_games/ Hva synes dere ? Endret 12. oktober 2014 av pedero Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Fant? Jeg tenker du lagde den tråden og bestemte deg for å krysslenke det over her. Lenke til kommentar
Kalaz Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg tror du skulle sjekke retningslinjene før du bestemte deg for og lage denne tråden: Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. Ifølge hva jeg har funne ut er ikke dette lovlig! Lenke til kommentar
pedero Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg tror du skulle sjekke retningslinjene før du bestemte deg for og lage denne tråden: Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. Ifølge hva jeg har funne ut er ikke dette lovlig! Hvordan er det ikke lov å kjøpe en hel masse spillnøkkler for å få dem billigere ? Lenke til kommentar
Kalaz Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) DGXTech 1 point8 minutes ago Um, no. The sites you mentioned do not get discounts from Steam or Origin. They're not affiliated with Steam, Origin or any publishers or developers. They get their keys in various shady methods. They sell bundle keys, keys from regions where prices are lower, keys from retail copies and even STOLEN KEYS!!!!!! permalink [–]sfg98[S] 1 point2 minutes ago You say so, because when i asked them how many they buy at a time, they simply refused to talk about it, now i understand why. If u dont belive me lets say what the moderator has to say! Det sier seg sjøl at slikt som dette ikke er lovlig! Endret 12. oktober 2014 av Heinza7 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå