Smedsrud Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Tar nettbrettene sine helt andre veier enn konkurrentene.FØRSTEINNTRYKK: Lenovo Yoga 2 og Yoga 2 Pro Lenke til kommentar
Seal Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg må innrømme at jeg liker kreativiteten til Lenovo. Kunne absolutt fått bruk for alle disse om enn noe spesielle funksjonene. Jeg er også en av de 80% som sjelden tar nettbrettet ut, med mindre jeg skal på lengre reise eller noe i den duren. Btw. tittelen er vel noe misvisende: FØRSTEINNTRYKK Lenovo Yoga 2 og Yoga 2 Pro? 2 Lenke til kommentar
C64C Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Et Aston Kutcher-produkt? Nei takk! Endret 12. oktober 2014 av C64C Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Et Aston Kutcher-produkt? Nei takk! Det er et Lenovo-produkt, samme hvem som markedsfører det vel? Lenke til kommentar
Xcited Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hva gjør Steve Jobs hos Lenovo?? 2 Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) greit nok projektoren virker som en gimmick, men tenk da, plutselig er en på soverommet og lysten til å se noe på youtube setter inn - så vis den i taket da vel! edit: HINT HINT *ahem* Endret 12. oktober 2014 av Randominated 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Et Aston Kutcher-produkt? Nei takk! Det er et Lenovo-produkt, samme hvem som markedsfører det vel? Jeg tror han faktisk er ansatt som ingeniør hos Lenovo, men klart, de bruker han nok mest som markedsføring: https://www.youtube.com/watch?v=BskFAsjrq80 Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har sett noen bilder av 10" windows versjonen med mini HDMI port. Er det kun denne som har en slik port, eller har også 8" denne? Ser ut på bildene at power knappen sitter der jeg har sett mini hdmi porten tidligere... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Nå skal jeg uansett ikke ha et nytt nyttbrett på en god stund, men designet gjør dette nettbrettet helt uinteressant. Da spiller det ingen rolle om skjermen er god eller hvordan innmaten er osv. Endret 13. oktober 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Sitat: Nettbrettene ble vist frem med både Windows og Android installert, og mens førstvente blir å få i sølvutførelse, er det sort som gjelder for Windows-folket. Hvilken farge får hver av de egentlig..? Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Skulle bare ønske at også pro versjonen kom med Windows, men ser ut til at den kun kommer med Android dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå