Madridista1212 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 altså når jeg spiller fifa på den ene tv'en i huset så blir spillet zoomet inn. Usikker om det er sånn på de andre spillene. Tv'en er ganske ny. Det funker helt fint på den andre tv'en Har byttet aspect på tv'en men det virker ikke Bildet er like zoomet inn på 4:3 og 16:9... Er forresten ikke sånn når man ser på vanlig tv Lenke til kommentar
vidor Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 På Ps4 kan du i alle fall justere dette i bildeoppsettet slik at det fyller skjermen perfekt. Mulig du finner noe i manualen til TV'en. Trodde man skulle bli kvitt gammelt overscan-tull med HDMI og pixelbaserte skjermer, men tydeligvis lever det i beste velgående. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2014 Har ps4, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 På mange TVer så må du stille inn "PC-mode" på inngangen for at den skal slå av overscan. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 http://manuals.playstation.net/document/en/ps4/settings/areasettings.html 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2014 http://manuals.playstation.net/document/en/ps4/settings/areasettings.html Tusen takk, nå virker det som det skal:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Har samme problemet når jeg kjører bilde fra pcen til mitt Panasonic lcd tv. Kan ikke finne noen innstillinger på tv som fikser problemet. Er det noe jeg må gjøre på pcen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Ok, fikk løst det med Nvidia control panel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå