Gulrotsaft Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Hei. Sitter og spiller på en skjerm og har TV koblet til samtidig. Skulle gjerne sett på VLC / Yuotube / ettellerannet på TV mens jeg spiller på skjermen. Problemet er at om jeg f.eks. starter opp diablo 3 fryser bildet, men lyden fortsetter på TVen. Har et gtx 680 (Lightning). Koblingen er slik: HDMI ut på skjermkort -> Forsterker -> TV DVI(eller hva det heter) ut på skjermkort -> adapter til HDMI(ikke DVI inngang på skjerm) -> skjerm. I Windows (7) er skjermen satt som hovedskjerm og er utvidet til TV under innstillinger. Hva gjør jeg feil og hva kan jeg gjøre for å få f.eks. VLC til å fortsett på TV selv om jeg starter opp et spill? Alle innspill mottas med takk. Edit: Har testet VLC med "always on top" både av og på. Endret 12. oktober 2014 av ananashapå Lenke til kommentar
TobleroneDrone Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Har du prøvd å kjøre spillet i borderless windowed mode? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2014 En at det var så enkelt. Takker og bukker så meget. Skal sjekke om det funker for flere titler også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå