luistheghost Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Solnedganger i november. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Herlig lys i dette bildet. Kanskje kunne du latt venstre bildekant gått slik at vi hadde fått bare vindusveggen og ikke gavelveggen da jeg innbiller meg at det ville gitt en bedre kant. men der bestemmer smaken og banken - så da så. Ellers en fin komp der jeg kanskje ville forsøkt ørlite opplysing på berget bak det røde hus for å få litt konturer. Men igjen er det nok øynene som ser. Etter hva jeg har forstått er du gammel nok til å ha hørt de gamle fotografer si - gå nærmere. Jeg tenker da på november som du nevner der du kunne gå tett på de små ting. Men du som tar så mye bilder trenger vel november til å redigere deg opp på alle de bilder som har blitt liggende gjennom sesongen? Roar 1 Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Her synes jeg du har utnyttet lyset på en flott måte, en blanding av siluetter og fasader som bader i kveldslys, fin speiling, farger og skarphet og i mine øyne en flott komp, gjorde det til en vakker visualisering av Østfoldkysten. mvh Ulv Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Utgårdskilen mot vest, tenker jeg...? Fyrrig himmel og sterke gul-oransje innslag på blå sjø. Ikke ofte det er så blikk der ute, forresten. Mvh, Walter Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Takk for det! Lovet 2 bilder til i denne serien, men avlyst, - for mye på lager ... Vh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg