Alison Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg lurer på om noen kan redigere bildet nedenfor og ta bort teksten og smilyet Om noen gjør det, hvilket PROGRAM brukte dere?Takk på forhånd file:///Users/macbook/Pictures/iPhoto-bibliotek.photolibrary/Masters/2014/10/12/20141012-120413/IMG_1488.JPG Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Det virker ikke som det bildet er lastet opp, eller lagt inn. (PS. I de fleste billedredigerings program kan du klone bort ting, jeg har den funksjonen i alle mine redigeringsprogrammer) Endret 12. oktober 2014 av RandiA Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Du må laste det opp her (eller et annet sted) , nå har du bare lagt ved en link til bildet hvor det ligger på macen din. Lenke til kommentar
Alison Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2014 Du må laste det opp her (eller et annet sted) , nå har du bare lagt ved en link til bildet hvor det ligger på macen din. åja, hahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå