wailer Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 jeg har veldig sansen for Cheech & Chong Up in smoke.. av Norske filmer må det være Olsenbanden filmene Lenke til kommentar
spiro69 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Im a sucker for drama! American Beauty. The Shawshank Redemption. The Usual Suspects. Once Upon A Time In America. The Godfather Triologi. The Negotiator. L.A. Confidential. Donnie Brasco. Schindler's List. Pulp Fiction. Goodfellas. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Tidenes film hvis jeg legger til kriteriet spesielt, annerledes og overraskende flott scene. Japanske Dô desu ka den fra 1971. Aldri har jeg ledd så mye, som da "togmannen" (presentert i starten av filmen) tilfeldigvis passerer forbi i en helt annen scene. Filmen har også veldig tragiske stunder, kanskje flest av dem, som skjøre mennesker lett kan ta til tårene av. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 De beste filmene jeg har sett må være: Ringenes Herre seriene Monthy python and the holy grail(lo konstant under hele filmen) helt sant Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Ringenes Herre-filmene V For Vendetta The Descent Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hm. Har jo ikke sjans til å kåre én film til vinner. Derimot har følgende filmer en spesiell plass i hylla: Shawshank Redemption. Die Hard. Life of Brian Band of Brothers-serien. Er en rekke filmer jeg tror er sinnsykt bra, men jeg rett og slett ikke har fått sett enda. Skuffende, egentlig. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Umberto D. eller Holy Grail Lenke til kommentar
Kimboy Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Beste filmen jeg har sett må være Christine, basert på boka til Steven King! oen som erenig? Lenke til kommentar
CSM Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hm... Spesielt 2 filmer som jeg synes skiller seg ut: Frihetens Regn (The Shawshank Redeption) Saving Private Ryan Frihetens regn klarer å holde meg engasjert hele filmen igjennom, det er flotte prestasjoner og historien er knall. I mine øyne den beste filmen igjennom tidene. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Frank Darabont gjorde det ikke mindre bra med Den Grønne Mil 5 år etterpå da. En av tidenes beste filmer spør du meg... Lenke til kommentar
Anira Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 The Shawshank Redemption og The Hurricane er to filmer jeg liker veldig godt. 6334734[/snapback] Oj, det er ikke mange jeg vet om som har sett eller liker The Hurricane! Bra film For min del troner Fight Club høyt oppe på lista. Genial film! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Klarer ikke å velge. Jackie Chan - First Strike Jackie Chan - Wheels on Meals Lenge siden jeg så First Strike... Vet ikke helt. Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Vanskelig å velge ut en siden der finnes filmer som Forrest Gump,Den grønne mil,Frihetens regn, The shining,American beauty og ikke minst Band of Brothers serien. Alikevel må jeg si Love Actually. Rett og slett fordi jeg ikke kan få nok av den. Og det er ikke bare en jentefilm da samboeren min også elsker den. Og jeg har ikke tvunget han til å si det en gang... Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Monthy python and the holy grail(lo konstant under hele filmen) helt sant 6931032[/snapback] Enig! Så evig genial film :!: Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 american pie 1,2,3 funn with dick and jane star wars filmene ringenes herre mange fler Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Donnie Darko The Crow Forrest Gump Dogma Star Wars VI: Return of the Jedi Boondock Saints Flåklypa Grand Prix - Pink Floyd: Live at Pompeii Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Live at Pompeii faktisk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Live at Pompeii faktisk! 7059161[/snapback] Klart. Rørt til tårer, med gåsehud og orgasmelignende følelser når jeg setter DVD'en i hjemmekinoanlegget og setter alt på full guffe og forsvinner inn i min egen verden med Pink Floyd som soundtrack... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 You Got Served Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 blir vel saving private ryan eller running scared imo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå