MadsFN Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hvis serier også teller MÅ det være Band Of Brothers.ellers må det nok være The Italion Job. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hver eneste gang jeg skal prøve å komme fram til min favorittfilm ender jeg opp på Eraserhead. Har vel sett den rundt 8 ganger det siste halvåret.. Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Holder med de fleste her hva angår bra filmer Hvis jeg allikevel skulle velge så blir det filmene (Uten Rangering) 120 Dager I Sodoma Friend(Koreansk) Full Metal Jacket Hei Tai Yang(Hong Kong) Ichi The Killer(Japansk) Prozac Nation(Med Christina Ricci) Shiki Jitsu(Japansk) Spartacus The Ten Commandments Tar ikke med de som er nevnt, men her var det gode forslag om filmer. Skal holde øye med denne tråden og se om jeg finner noen godiser Lenke til kommentar
SCV Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Fear and loathing in las vegas Pulp Fiction Momento Matrix (den første) Donnie brasco Terkel i knipe Slipp Jimmy fri Men den aller beste filmen? det er et godt spm... skal komme tilbake senere i dag om jeg kommer frem til noe men mange gode forslag her inne Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hvis serier også teller MÅ det være Band Of Brothers.ellers må det nok være The Italion Job. 6335642[/snapback] holder med BOB de er knall gode Lenke til kommentar
sharona Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 På min nmr en har jeg min elskede Fargo. Casablanca på en veldig nær andre plass. Ellers har jeg en liten liste her med min top 20 liste for dere som er interesert i å se det. Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 1: Hero etter den kommer flere uten bestemt rang Shawshank redemtion, Memento, Pulp Fiction, Matrix, Star Wars(3 første), Kill Bill, Fight Club Lenke til kommentar
afable Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 "Den fabelaktige Amelie fra Montmartre" er noe av det beste som er laget. Ikke bare en fantastisk historie. Teknisk er den også veldig spennende. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 "Den fabelaktige Amelie fra Montmartre" er noe av det beste som er laget. Ikke bare en fantastisk historie. Teknisk er den også veldig spennende. 6511312[/snapback] Ja den er bra, så den på Nrk for en stund tilbake, virker som alt er perfekt i den filmen. Men det er ikke tidenes beste film, da er nok historien litt for drøy for min del. Lenke til kommentar
afable Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 "Den fabelaktige Amelie fra Montmartre" er noe av det beste som er laget. Ikke bare en fantastisk historie. Teknisk er den også veldig spennende. 6511312[/snapback] Ja den er bra, så den på Nrk for en stund tilbake, virker som alt er perfekt i den filmen. Men det er ikke tidenes beste film, da er nok historien litt for drøy for min del. 6511770[/snapback] Tidenes beste film uansett vanskelig å kåre. Film er noe nært og personlig. Syns du alt virket perfekt i "Amelie"? Lei den en gang til. Se litt bak historien. Det er det jeg liker med slike filmer. "Feel good", men under det hele er det som skal sette i gang tenkemaskinen. En film som setter de "små grå" i aktivitet. Ikke bare i forhold til filmen i seg selv, men også i forhold til hvordan en selv er og tenker. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Tidenes beste film må vere Forrest Gump Den er lang, og det er bra. Historien er sykt bra og skuspillerene spiller helt sykt bra de og...! Jeg gir den 6/6 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Dette svarte jeg strengt tatt på i tråden om beste regissør, men jeg tar det her også. Beste film noensinne, slik jeg ser det: 2001: A Space Odyssey 1314779[/snapback] Enig. Beste Reggisør er Stanley Kubrick og beste film er 2001: A Space Odessy Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Tidenes beste film må vere "Forrest Gump" Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Forrest Gump er oppskrytt. En små-morsom søt historie, med mange hyggelige scener, men ikke noe stort mesterverk. 4/6. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Forrest Gump er oppskrytt. En små-morsom søt historie, med mange hyggelige scener, men ikke noe stort mesterverk. 4/6. 6882628[/snapback] Den er sykt bra! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Tror folk har tatt poenget ditt ingebrigtz, tredje innlegget nå. Selv liker jeg Star Wars Episode V best. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Tror folk har tatt poenget ditt ingebrigtz, tredje innlegget nå. Selv liker jeg Star Wars Episode V best. 6883500[/snapback] Det første innlegget vart ikke skrivd her, det var i et annet innlegg men så ble det flyttet hit uten at jeg viste det, derfor er det 2 ganger her, men den tredje var liskom bare for å vise at den er best Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Tror jeg må si -The Shining fra 1980 av Stanley Kubrick. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg må si Pulp Fiction er min favoritt av alle filmene. Ellers er jo Gudfaren (nummer 1) en klassiker som ikke har latt seg matche av noen andre filmer. Ellers har jeg en del andre favoritter. Kill Bill, Reservoir Dogs, Fight Club, Saving Private Ryan, Apocalypse Now. Dette er vel de jeg kommer til å huske for resten av livet.. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Ringenes Herre-filmene er bra. Og Harry Potter-filmene. Sett utallige bra filmer, men det var de jeg kom på i forbifarten. Endret 18. september 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå