DannyVice Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Din favorittfilm er jo tidenes beste? For deg? Nei, jeg har hatt mest glede av Scarface og elsker filmen. Men jeg erkjenner og vet at Gudfaren er en bedre film selvom den ikke er favorittfilmen min, men nr 2 Lenke til kommentar
Speik Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvis du anerkjenner at Gudfaren er en bedre film, hvorfor liker du ikke den best da? Det hjelper jo ingenting hvor bra en film er hvis du ikke liker det. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 For meg så er tidenes beste film gudfaren. Jeg har et bedre "forhold" til Scarface enn Gudfaren. Jeg elsker Space Jam, fordi jeg har mine minner fra den. Men det betyr ikke at jeg mener det er tidenes beste film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Skjønner fortsatt ikke hvordan du kan si at en annen film er bedre enn din favoritt. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Han mener vel objektivt sett Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Tull og tøys, Danny. Jeg syntes for eksempel at Killer Klowns From Outer Space er mye bedre enn Fight Club. Hvis du liker en film bedre enn en annen, så er den vel bedre i dine øyne? Jonas: Begrepet "verdens beste" vil alltid være subjektivt. Endret 27. april 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ergo burde vi endre emnetittelen til Din Favorittfilm? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ergo burde vi endre emnetittelen til Din Favorittfilm? Det er det samme. Tidenes beste film subjekvtivt sett er jo din favorittfilm. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jonas: Begrepet "verdens beste" vil alltid være subjektivt. Prøvde bare å finne en logisk måte å skjønne DannyCool på. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 For meg er det The Crow med Brandon Lee. Har vært favoritten min siden jeg var 6 år. Ingen over, og ingen ved siden av. Selv om det såklart er mange andre veldig gode filmer. The Crow er en av de dårligeste filmene jeg har sett i hele mitt liv og jeg kan ikke fatte og forstå hvordan du kan se noe godt i den filmen. Jeg skal selvfølgelig ikke dømme deg, men fysj. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 "The Crow er en av de dårligeste filmene" Da har du ikke sett mye dårlige filmer lol Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Synes den har et høyt snitt på imdb til å bli hatet av såpass mange. Tror jeg må få sett den. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 The Boondocks Saints er svært klein, men som oftest en sikker vinner blant gutter i 14-15 års-alderen. Lenke til kommentar
Tusker Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 ja, veldig få kritikere som syns det er en god film tror jeg. men hadde i sin glanstid stor popularitet, og ble faktisk omtalt som en "kult" film. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er utvilsomt en av de mest typiske fjortissfilmene som finnes sammen med The Crow. Lenke til kommentar
Tusker Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 nice. burde se den engang da. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kommer nok til og virke litt geeky nå, ikke akkurat film, men Star Wars Triologien. Den har humor, spenning, adventure, skumle elementer og en overall feel good stemning. De filmene har liksom alt. Ikke favoritt filmer, men noen jeg koser meg skikkelig med. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvorfor nevner folk filmer som ikke er favoritter når det er snakk om tidenes beste? Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kommer nok til og virke litt geeky nå, ikke akkurat film, men Star Wars Triologien. Den har humor, spenning, adventure, skumle elementer og en overall feel good stemning. De filmene har liksom alt. Ikke favoritt filmer, men noen jeg koser meg skikkelig med. Det var jo litt OT, men kunne ikke vært mere enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå