Angeleno Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ok. Personlig ser jeg ikke egentlig det helt store.. Kunne like godt vært en litt over middels film på tv en sen kveld. Nei, jeg ser ikke helt det store med den jeg heller, som får så mange til å plassere den så høyt. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg er ingen superfan av Shawshank selv, men jeg har ingen problemer med å se hva som gjør at den treffer folk så godt. Utrolig godt håndverk, velfortalt og underholdende historie, og den trykker på alle de rette knappene, for å si det i grove trekk. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg er ingen superfan av Shawshank selv, men jeg har ingen problemer med å se hva som gjør at den treffer folk så godt. Utrolig godt håndverk, velfortalt og underholdende historie, og den trykker på alle de rette knappene, for å si det i grove trekk. +1 Lenke til kommentar
Speik Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Shawshank var vel favorittfilmen min for et par år tilbake. Har sett den 4-5 ganger. Shawshank alene var filmen som gjorde meg til filmnerd i utgangspunktet, så den vil alltid være i minnet. Fantastisk film. Endret 14. mars 2009 av Speik Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Så akkurat "Inside Man". Utrolig bra film! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Så akkurat "Inside Man". Utrolig bra film! Utrolig bra som i tidenes beste film? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Black Hawk Down. Eneste filmen jeg har 3 forskjellige DvD'er og 1 Blu-ray av, og som jeg aldri går lei. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 shawshank redemption million dollar baby gran torino rocky noen av de beste filmene jeg kom på i farta Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Mange bra filmer nevnt her. Her er noen som har festet seg til minnet: Menace II Society Blodets Bånd (Blood In Blood Out) Heat Running Scared Grease Enemy at the Gates Stalingrad Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Mange bra filmer nevnt her. Her er noen som har festet seg til minnet: Menace II Society Blodets Bånd (Blood In Blood Out) Heat Running Scared Grease Enemy at the Gates Stalingrad Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Her er noen av mine absolutte favoritter: 2001: A Space Odessy A Clockwork Orange 12 Angry Men The Machinist Se7en Fight Club Taxi Driver Eternal Sunshine Of The Spotless Mind He Was A Quiet Man Shawshank Redemption Donnie Darko Reservoir Dogs The Matrix Mystic River Sikkert mye mer jeg kunne puttet på, men disse var de jeg kom på i farta som virkelig skiller seg ut Endret 25. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Scarface er faktisk min favorittfilm, men den er ikke tidenes beste For det er nok Gudfaren Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Din favorittfilm er jo tidenes beste? For deg? Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg endrer synspunktene mine hele tiden når det gjelder film, men har ikke noe problem å si Shawshank. Før den var vel Apocalypse Now. Uansett begge store filmer. (5 min etter jeg hadde sett Resident Evil, var den best) ;-) Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ser for det meste kommrsielle filmer, uansett - mine favoritter: C'era una volta il West / Once Upon A Time In The West Soleklar favoritt. Claudia Cardinale er jo bare digg! A Clockwork Orange Kall meg rar, men den eneste Kubrick-filmen jeg liker. Star Wars Hele serien Lion King The Pianist Lenke til kommentar
Turbopusn Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 For meg er det The Crow med Brandon Lee. Har vært favoritten min siden jeg var 6 år. Ingen over, og ingen ved siden av. Selv om det såklart er mange andre veldig gode filmer. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Avataren din oppsummerer mine tanker om denne tråden, når The Crow blir nevnt i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Alle vet at Alex Proyas er en ekte auteur. Mannen har mesterverk som The Crow, Dark City, I, Robot og nå Knowing på samvittigheten. Okei, Dark City er faktisk god. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ser for det meste kommrsielle filmer Hva så? Folk flest liker det kommersielle. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det er det som gjør det kommersielt, tross alt^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå